Jaki rower na miasto?

Data: 2009-04-13 14:24:52
Autor: adam r.
Jaki rower na miasto?
On 2009-03-28 17:26:09 +0100, mocniak <mocniak.wytnij@to.tlen.pl> said:

Pożądane cechy:
- hamulce, biegi i dynamo w piaście. To pierwsze w ostateczności tarcze, jeżeli są w miarę bezobsługowe
- pełna osłona napędu
- obłotnikowanie lub jego bezproblemowość montażu
- główka ramy 1 i 1/8 cala
- w miarę sportowa geometria, co by nie tracić zbyt wiele energii na opór aerodynamiczny, mile widziany coś a'la cross
- możliwość montażu bagażnika, najlepiej z koszykiem
- ogólna bezobsługowość

Po poszukiwaniach najbliższy ideałom wydawał się Wheeler Server 3.5, ale tu odstraszają zarówno stery klasyczne, jak i cena - 2999pln (!) - a chciałbym zamknąć się w 2k.

Pomożecie? :-)

A moze skladak, spokojnie nie Wigry ;)
Od trzech sezonow pomykam na Dahon Curve D3 <www.dahon.com>
Oczywiscie kola 16" nie zapwniaja wielkich predkosci ale do miasta wbrew pozorom wystarcza. Przelozenia etc. sa tak przemyslane ze rowerek jest naprawde wygodny. Przy 191cm wzrostu nie mam problemow.
Nie nadaje sie na dlugie dystanse, ja robie na nim okolo 35km dziennie w trybie miejskim, praca, klient, znajomi, obiad w kanjpie etc. Jezeli szykuje sie wiecej jezdzenia to duzy rower. Plus taki skaldaka ze w kazdej chwili wg. potrzeby mozna wrzucic go do bagaznika samochodu czy nawet skorzytac z uslug komunikcaji miejskiej.
Zerknij na strone producenta, maja troche modeli z wiekszymi kolami rowniez.

ps. no to teraz mnie zjedza ortodoksi ;)

--
adam r. -- -begin geek code block-- -- -
version 3.1

Jaki rower na miasto?