Jaki rower ro szybkiej jazdy z napędem el ektrycznym?

Data: 2009-11-30 22:25:35
Autor: emil
Jaki rower ro szybkiej jazdy z napędem el ektrycznym?

Tak więc, co sądzicie o możliwościch szybkiej jazdy endurkiem po asfalcie? Jaki rower byście wybrali tak, żeby dojechać w jednym kawałku i nie dać się skroić w minutę po zapięciu linki w śródmieściu?

I tu jest problem, bo wszystko co przypomina "górala" jest kradzione na potęgę, ostać się mogą: ukrainy, składaczki i brzydkie szosówki.
A z drugiej strony jakość polskich dróg powoduje że do jazdy z prędkościami powyżej 50km/h przydała by się dobra amortyzacja.
I endurek dałby rade jeżeli w pracy masz gdzie go bezpiecznie schować.
Ewentualnie poziomy - nie kradną bo to rzadki sprzęt.

P.S. napęd elektryczny słabawy jest, myślałem żeby rowerek doposażyć w jakiegoś małego 15-30cm3 i mocnego >3kW dwusuwa, po drodze rowerowej i parku czystą siłą mięśni, a na kawałku pustej drogi odpalić wyjca i pocisnąć 80km/h.

Data: 2009-12-01 09:33:15
Autor: Ryszard Mikke
emil <emilpromil@gmail.com> napisał(a):

> [...]
I endurek dałby rade jeżeli w pracy masz gdzie go bezpiecznie schować.
Ewentualnie poziomy - nie kradną bo to rzadki sprzęt.

Owszem, kradną i poziomki. Co najmniej o jednej było tu, na preclu.

[...]

Obawiam się, że powinienes odwiedzić najblizszy salon Ery.

rmikke

Data: 2009-12-01 11:21:28
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 30 Nov 2009 22:25:35 +0100, emil napisał(a):

[...]

Dwusuw 30-50cm^2 waży z osprzętem kilka (do 10kg) i kosztuje najmarniej
400-500zł. Przebieg do remontu nie więcej jak 20 tys. km. Oferują na
Allegro, popatrz.
--
Jacek

Data: 2009-12-01 19:09:07
Autor: Tomasz H.
emil pisze:

P.S. napęd elektryczny słabawy jest,

nie każdy. I z parku nikt cię nie wygoni, a pierdziołkiem zrobisz niemały popłoch wśród przyrody ;)

myślałem żeby rowerek doposażyć w jakiegoś małego 15-30cm3 i mocnego >3kW dwusuwa, po drodze rowerowej i parku czystą siłą mięśni, a na kawałku pustej drogi odpalić wyjca i pocisnąć 80km/h.

Nie sądzę, żeby do regularnej codziennej jazdy z taką prędkością po asfalcie nadawałby się nawet najlepszy downhill z napędem. Jeżeli zadowolisz się mniejszym powerem, to zerknij tu:
http://www.bimoto.pl/index.php?s=1
Ten spalinek daje 1 całego konia mech. ;)

Pozdrawiam
Tomasz H.

Jaki rower ro szybkiej jazdy z napędem el ektrycznym?