Jaki rower ro szybkiej jazdy z napędem elektryc znym?

Data: 2009-12-01 02:37:07
Autor: Lisciasty
Jaki rower ro szybkiej jazdy z napędem elektryc znym?
On 29 Lis, 12:32, "Tomasz H." <priv.tomas...@interia.pl> wrote:
Rozważam zakup roweru w celu przystosowania go do napędu elektrycznego.
Chodzi o mały, zwinny i bardzo ekonomiczny pojazd do poruszania się na
codzień po mieście kiedy nie koniecznie potrzebuję rekreacji.

Tutaj masz wątek z moim jeździdłem:

http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=528&start=0

Baza to składak zrobiony przez Krajka, rama tania,
amor przedni tani, reszta bebechów ciut lepsza, całość za jakieś 2,2
tysiąca.
Do tego zestaw crystalyte + kwasiaki. Do roboty jeżdżę normalnie a
silnikiem
wspomagam się żeby jechać ciut szybciej bez pocenia się (w robocie
brak
prysznica), poza tym z uwagi na to że muszę przejechać przez środek
śmierdzącego Wrocławia (kto był ten widział korki), od czasu do czasu
jadę tylko na silniku i nie pedałuję/nie oddycham :]

Pzdr.
L.

Data: 2009-12-01 19:05:39
Autor: ToMasz
Lisciasty pisze:
[...]

skąd i za ile takie silniki w piaście?

ToMasz

Data: 2009-12-01 19:28:15
Autor: Tomasz H.
ToMasz pisze:

[...]

http://www.ekonapedy.com/podstrony/zestawy.htm

Najlepsze w nich jest to, że brak jakichkolwiek przekładni. Jedyny opór mech. to dwa łożyska kulkowe - jak w każdej piaście. Sprzęt wymaga niestety sterownika. Bez niego nie pojedzie.

Swoją drogą może wrzucisz na grupę fotki twojego wynalazku, np. na http://www.otofotki.pl/

Pozdrawiam
Tomasz H.

Data: 2009-12-01 23:06:18
Autor: Lisciasty
On 1 Gru, 19:28, "Tomasz H." <priv.tomas...@interia.pl> wrote:
Swoją drogą może wrzucisz na grupę fotki twojego wynalazku, np. nahttp://www.otofotki.pl/

Fotki są na forum, nie bardzo mi się chce zakładać dwudziestepiąte
konto na kolejnym serwisie :] Póki co wystarcza mi serwer. Jeżeli
chcesz więcej szczegółów  mogę popstrykać, ale to co jest podane pod
linkiem chyba obejmuje cały rower :>

Pzdr.
L.

Data: 2009-12-01 23:02:02
Autor: Tomasz H.
Lisciasty pisze:
[...]

Tak się zastanawiałem czasem, czy przy przednim napędzie jak wychodzisz ze skrętu i dajesz w gaz (zwłaszcza z ciężarem z tyłu), to przód nie ma tendencji do uślizgu (np. na piasku sypniętym na asfalt)? Chciałbym wiedzieć na ile to się czuje. Jeżeli masz silnik z niskim momentem, to chyba nawet lepiej właśnie z tego względu.

Aaa... jeszcze jedno. Da się twoim pojazdem w miarę kulturalnie wjechać na krawężnik/chodnik?

Pozdrawiam
Tomasz H.

Data: 2009-12-01 23:04:21
Autor: Lisciasty
Jaki rower ro szybkiej jazdy z napędem elektryc znym?
On 1 Gru, 23:02, "Tomasz H." <priv.tomas...@interia.pl> wrote:
Tak si zastanawia em czasem, czy przy przednim nap dzie jak wychodzisz
ze skr tu i dajesz w gaz (zw aszcza z ci arem z ty u), to prz d nie ma
tendencji do u lizgu (np. na piasku sypni tym na asfalt)? Chcia bym
wiedzie na ile to si czuje. Je eli masz silnik z niskim momentem, to
chyba nawet lepiej w a nie z tego wzgl du.

Szczerze mówiąc nie zwróciłem na to uwagi, ale raczej nie ma takiego
zjawiska. Być może mam dobrą oponę, być może z uwagi na jeżdżenie
motórem mam już opanowane takie manewry niejako podświadomie. Ale to
nie ma aż takiego zrywu żeby powodować uślizgi.

Aaa... jeszcze jedno. Da si twoim pojazdem w miar kulturalnie wjecha
na kraw nik/chodnik?

Da się, przód nie jest jakoś strasznie ciężki, gorzej z tyłem ale bez
szaleństwa spokojnie się wjeżdża.

Pzdr.
L.

Jaki rower ro szybkiej jazdy z napędem elektryc znym?