Jaki rower szosowy?

Data: 2009-12-29 09:49:48
Autor: czemu_ja
Jaki rower szosowy?
Przemek Krawczyk pisze:

Przeglądałem trochę allegro, ale szczerze mówiąc sam nie wiem jaki rower za taka kasę by był najlepszy.

wg mojej filozofii, najlepszy to taki, przy ktorym jak najmniej trzeba dlubac i nie obawiac sie ze 17x wycieniowane to i owo pierdyknie pode mna. ale ja waze 93kg, wiec moge miec inna filozofie niz Ty :)

Więc mam do was prośbę, możecie mi poradzić jaki rower wybrać?

osobiscie bym nie polowal na zaden konkretny, tylko przegladal co ciekawego w uzywkach sie przewija.

Jaki rower szosowy?