Jaki rower - takie tam przemyślenia z pamiętnika mechanika.

Data: 2014-03-13 02:57:23
Autor: TheGhost
Jaki rower - takie tam przemyślenia z pamiętnika mechanika.

Niech nabywca nie cuduje, bo każde udziwnienie, każdy niepotrzebny
dodatek, prędzej czy później padnie, urwie, ulegnie wypadkowi, zardzewieje i nie da się odkręcić. Stanie się to w piątkowe popołudnie przed długim weekendem, a w lokalnym sklepie nie będzie tego na półce!

Najgorszą, najtrudniejszą i chyba najbardziej pracochłonną naprawą jaką kiedykolwiek miałem w życiu była stara, zdezelowana ukraina (lub coś podobnego). Miała chyba ze 30 lat. Koleś przyszedł do mnie żeby wykręcić śrubę mocującą kierownicę. Próbowałem chyba wszystkiego (może poza kluczem hydraulicznym), WD-40, Coca Coli, soku z kiszonej kapusty, odrdzewiaczy, imadła, etc. Po kilku dniach po prostu się poddałem. Najśmieszniejsze, że koleś (a było to ładnych parę lat temu) jeżdzi na tej samej starej, zdezelowanej ukrainie z krzywą kierownicą do dnia dzisiejszego i jak mnie widzi to ironicznie się uśmiecha. I to jest chyba najbardziej bolesne :-)

Pozdrawiam, M. -- -

Jaki rower - takie tam przemyślenia z pamiętnika mechanika.