Jaki rower - takie tam przemyślenia z pamiętnika mechanika.

Data: 2014-03-15 14:36:20
Autor: Akarm
Jaki rower - takie tam przemyślenia z pamiętnika mechanika.
W dniu 2014-03-12 23:12, ToMasz pisze:
Zaczął się sezon, a ja ubrałem ogrodniczki

Gołe były? Ile tych ogrodniczek ubrałeś? Stare, młode, ładne, brzydkie? W co je ubrałeś, dlaczego je musiałeś ubierać? Pochwal się nam większą ilością szczegółów! :)

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-03-17 08:01:07
Autor: bans
W dniu 2014-03-15 14:36, Akarm pisze:

Gołe były? Ile tych ogrodniczek ubrałeś? Stare, młode, ładne, brzydkie?
W co je ubrałeś, dlaczego je musiałeś ubierać? Pochwal się nam większą
ilością szczegółów! :)

Reakcji się chyba nie doczekasz, ja piszę tego posta żebyś wiedział, że ktoś cię zrozumiał ;)
Też nie znoszę pisania "ubrać" zamiast "założyć".

--
bans

Jaki rower - takie tam przemyślenia z pamiętnika mechanika.