Jaki rower trekkingowy rama 23-24"

Data: 2010-04-28 08:37:11
Autor: Michał
Jaki rower trekkingowy rama 23-24"
Witam,

Poszukuje roweru trekkingowego na dużych kołach i ramie 23-24 cale, mój
wzrost 192 cm (jazda po utwardzonych drogach, ścieżkach bardzo sporadycznie
jakieś gruntowe). Zależy mi na tym żeby był dobrze amortyzowany. Używany
będzie do jazdy rekreacyjnej czasami dłuższa wycieczka. Co
najlepiej wybrać?

Michał

Data: 2010-04-30 16:06:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jaki rower trekkingowy rama 23-24"
Michał bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Zależy mi na tym żeby był dobrze amortyzowany.

Szukaj takich z Bomberem TXC na przedzie, w fulle się nie pcha, oszczędź
sobie też sztyc amortyzowanych.
No i popatrz na rowery crossowe. --

Data: 2010-05-02 05:29:55
Autor: ziulek
Jaki rower trekkingowy rama 23-24"

Szukaj takich z Bomberem TXC na przedzie, w fulle się nie pcha, oszczędź
sobie też sztyc amortyzowanych.
No i popatrz na rowery crossowe.

No najwyżej Brooksa na sprężynie możesz sobie później zapodać Dobrze
się na nim siedzi, i trochę chroni 4-ry litery.  Pozdr

Data: 2010-05-06 15:21:06
Autor: 666
Jaki rower trekkingowy rama 23-24"
Pośród GF znajdziesz spokojnie na kołach 28'' lub tzw. 29'' i ramy 22,5'' (XL).
Amortyzacja widelec przedni + w sztycy siodełka.
JaC

-- -- -

| Poszukuje roweru trekkingowego na dużych kołach i ramie 23-24 cale, mój wzrost 192 cm. Zależy mi na tym żeby był dobrze
amortyzowany.

Jaki rower trekkingowy rama 23-24"