Jaki rower w cenie 1300-1800zł

Data: 2018-05-28 17:10:29
Autor: ToMasz
Jaki rower w cenie 1300-1800zł
W dniu 28.05.2018 o 10:04, Sebastian Heymann pisze:
Hej,

poszukuje roweru w cenie od 1300 do 1800zł.
Główny cel: dojazdy do pracy 7km w jedną stronę.
Czasem przejazdy po parkach - lajtowa turystyka.
Rozmiar 19" i koło między 26 - 28cali.

Ogólnie coś tam poczytałem i mam kilka wyborów (aczkolwiek mogą one być całkowicie błędne):
1. http://chlebek.shoper.pl/pl/p/Rower-Kellys-Cliff-90-2017/9686
2. http://allegro.pl/2017-eries-cross-disc-alivio-rl-szary-i6744926950.html#thumb/1
3. http://allegro.pl/rower-cross-mosso-osprzet-i-kola-100-shimano-19-i7296740172.html
4. http://allegro.pl/rower-28-kands-maestro-deore-alivio-3x9-2018-i7354322008.html
5. http://allegro.pl/rower-crossowy-kellys-phanatic-10-black-i7370395518.html

Proszę o doradzenie konkretnego modelu z wadami jakimi mogą mnie w nich spotkać.
każdy z nich jest wporządku. wady: hamulec tarczowy. jak cokolwiek będzie się z nim złego działo - leżysz i kwiczysz. jak zniszczysz, zerwiesz, zaczepisz przewodem hydraulicznym, to 100zł nie twoje. natomiast ten na vbrakach - najdroższy. dlaczego? nie wiem. kolejna (jak dlamnie) wada. 9 biegów z tyłu. nie uzyskasz większej rozpiętości (bo i po co?) niż na 8 biegach, a pakujesz się w coś co musi być bardziej precyzyjne, z zasady mniej trwałe, a na pewno droższe. jak wiesz co robisz - niemam uwag. jak "lecisz" na ilośc biegów - nie warto
czy wiesz że kierownicy nie podniesiesz wyżej?

ToMasz

ps galaxy micron - 24 biegi - 1200zł. lazaro cośtam - podobnie, ale nie pamiętam modelu.

Data: 2018-05-28 11:27:59
Autor: Sebastian Heymann
W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 17:10:57 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

ToMasz

ps galaxy micron - 24 biegi - 1200zł. lazaro cośtam - podobnie, ale nie pamiętam modelu.

Tomku dziękuję za wyczerpującą odpowiedź - naprawdę świetnia i jestem wdzięczny.

Galaxy Mikron znalazłem od 1600zł - chyba, że masz na myśli jakiegoś z poprzednich lat?

Uwzględniając informację od Ciebie - znalazłem kilka modeli, z którym może pomożesz mi wybrać coś - albo jeszcze doradzisz? 1. http://allegro.pl/rower-28-kands-maestro-deore-alivio-3x9-2018-i7354322008.html
2. http://allegro.pl/rower-romet-orkan-2-m-28-2017-czarnyzolty-lomianki-i7021671190.html
3. http://allegro.pl/juz-jest-2017-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-i6973387385.html?fromVariant=7231762444 - czy o ten Lavaro Ci chodziło?
4. http://allegro.pl/rower-28-cross-kands-maestro-mat-alivio-27-speed-i6749166236.html#thumb/7

z góry dziękuję :)

Data: 2018-05-28 22:02:48
Autor: ToMasz
[...]

nie doradzę, bo każdy z nich jest "spoko". nie widzę tutaj żadnych "ściem", prób wepchnięcia czegoś co brzmi ładnie w reklamie ale nie sprawdzi sie w użytkowaniu. jak masz zamiar jeździć do pracy, to może zapytaj odrazu o bagażnik? no i pomyśl o swojej pozycji na rowerze. siodło na wysokości kierownicy przydaje sie w dynamicznej jeździe, a nie rekreacyjnej - ale jak kto lubi. W sensie żebyś nie założył że coś przecież powinno się dać.... a po zakupie się nieda. (tak jak ze wspomnianym bagażnikiem)
amor na asfalcie będzie się nudził, co w dalekiej przyszłości przełoży się na jego gorszą pracę i śmierć, wieć niema co się przejmować, a jego blokady nie traktuj jako zaletę. łańcuch i zębatki 8 są tańsze niż 9. jak jesteś leniwy i mało zmieniasz biegi - będziesz wymieniał co rok, albo częściej. jak będziesz wykorzystywał wszystkie przełożenia (w co wątpię) to wystarczy na 3-5 tyś km, co daje 250-350 przejazdów do pracy
takiego ( albo podobnego) microna
http://www.tora-zajdel.com.pl/product.php?id_product=19985
możesz kupić za 1200zł w sklepach stacjonarnych współpracujących z tą hurtownią (na śląsku mogę Ci go sprzedać)
Jak dla mnie (podkreślam dla mnie) w mikronie (a przynajmniej w tej wersji) zaletą jest możliwość regulacji wysokości kierownicy. w pewny wieku niska pozycja źle wpływa na kregosłup. znaczy nadgarstki drętwieją, z winy ucisku na rdzeń i to jest w zasadzie nie uleczalne...

ToMasz

Jaki rower w cenie 1300-1800zł