Jaki rower wybrac?

Data: 2009-05-05 14:13:30
Autor: ikov
Jaki rower wybrac?

bo rower bedzie
jezdzil rzadko, jak to u mnie - pewnie z 10 razy do roku.

Mało jeździsz, bo masz byle jaki rower, a nie zmieniasz go na lepszy bo i tak mało jeździsz bo masz byle jaki rower, a nie zmieniasz go na lepszy bo i tak mało jeździsz bo masz byle jaki rower, a nie zmieniasz go na lepszy bo i tak mało jeździsz bo masz byle jaki rower, a nie zmieniasz go na lepszy bo i tak mało jeździsz bo masz byle jaki rower, a nie zmieniasz go na lepszy bo i tak mało jeździsz bo masz byle jaki rower, a nie zmieniasz go na lepszy bo i tak mało jeździsz... i rekurencja mi wyszła. Czyli przerywając ten błędny krąg - na lepszym rowerze może w końcu zaczniesz jeździć więcej niż te 10 razy do roku :)

--
http://ikov.bikestats.pl

Data: 2009-05-05 14:20:55
Autor: Maciek
Jaki rower wybrac?
Dnia Tue, 05 May 2009 14:13:30 +0200, ikov napisał(a):

(...)

Malo jezdze, bo mam malo czasu. Niestety.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2009-05-05 14:39:19
Autor: AL
Jaki rower wybrac?
Maciek pisze:
Dnia Tue, 05 May 2009 14:13:30 +0200, ikov napisał(a):

(...)

Malo jezdze, bo mam malo czasu. Niestety.

za duzo tracisz go na regulacje rowera - miast jezdzic? ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-05-05 15:00:44
Autor: Maciek
Jaki rower wybrac?
Dnia Tue, 05 May 2009 14:39:19 +0200, AL napisał(a):

za duzo tracisz go na regulacje rowera - miast jezdzic? ;)

Niczego juz nie reguluje - stary rower skradziono mi jakis czas temu.

Data: 2009-05-06 02:33:57
Autor: Korban
Jaki rower wybrac?
On 5 Maj, 14:20, Maciek <dock...@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Tue, 05 May 2009 14:13:30 +0200, ikov napisał(a):

(...)

Malo jezdze, bo mam malo czasu. Niestety.

Odkąd jeżdżę rowerem mam więcej czasu :).

Mirek

Data: 2009-05-06 02:37:44
Autor: Kuba Abuk
Jaki rower wybrac?
On May 6, 11:33 am, Korban <mirek...@gmail.com> wrote:

Odkąd jeżdżę rowerem mam więcej czasu :).

Odkąd jeżdżę rowerem mam więcej czasu na jazdę rowerem.

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-05-06 09:29:32
Autor: MichałG
Jaki rower wybrac?
Maciek pisze:
Dnia Tue, 05 May 2009 14:13:30 +0200, ikov napisał(a):

(...)

Malo jezdze, bo mam malo czasu. Niestety.

też tak myslałem. Jednak od roku mam czasu jeszcze mniej a jezdze wiecej... ;-))). Czasem wręcz rowerem jest szybciej;-).

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-05-06 10:40:33
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Jaki rower wybrac?
Dnia 05.05.2009 14:20 użytkownik Maciek napisał :
Dnia Tue, 05 May 2009 14:13:30 +0200, ikov napisał(a):

(...)

Malo jezdze, bo mam malo czasu. Niestety.

Masz mało czasu bo nie jeździsz rowerem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-06 12:11:25
Autor: Maciek
Jaki rower wybrac?
Dnia Wed, 06 May 2009 10:40:33 +0200, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a):

Malo jezdze, bo mam malo czasu. Niestety.

Masz mało czasu bo nie jeździsz rowerem.

Boze, tu sami fanatycy :) Na pewno umiesz sobie wyobrazic sytuacje, w ktorej jezdzenie rowerem nie
daje zysku czasowego.

Data: 2009-05-06 10:13:50
Autor: Jan Srzednicki
Jaki rower wybrac?
On 2009-05-06, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

No, to nie tak trudno znowu. Ja na ten przykład miałem do niedawna 10
minut piechotą do pracy, a teraz celowo wyniosłem się dalej, żeby mieć
40 minut rowerem. Chyba jestem fanatykiem. ;)

Data: 2009-05-06 12:22:21
Autor: Maciek
Jaki rower wybrac?
Dnia Wed, 6 May 2009 10:13:50 +0000 (UTC), Jan Srzednicki napisał(a):

No, to nie tak trudno znowu. Ja na ten przykład miałem do niedawna 10
minut piechotą do pracy, a teraz celowo wyniosłem się dalej, żeby mieć
40 minut rowerem. Chyba jestem fanatykiem. ;)

A jak ktos pracuje w domu?

Ja moglbym na stacjonarnym dojezdzac :)

Data: 2009-05-06 12:22:59
Autor: MichałG
Jaki rower wybrac?
Maciek pisze:
Dnia Wed, 06 May 2009 10:40:33 +0200, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a):

Malo jezdze, bo mam malo czasu. Niestety.
Masz mało czasu bo nie jeździsz rowerem.

Boze, tu sami fanatycy :)

Praktycy.... ;-)
Jak ktos mówi, ze nie ma czasu na rower (ogolnie- na ruch, rekreacje) to znaczy, że jest kiepsko zorganizowany... ;-)

Pozdrawiam
Michał

Jaki rower wybrac?