Jaki rozmiar napisow na szybie?

Data: 2009-11-09 14:33:29
Autor: Jan-xx
Jaki rozmiar napisow na szybie?
Jaki/od czego uzalezniony powinien byc rozmiar napisow na szybie drzwi sklepu detalicznego z prezentami, bizuteria, informujacy o godzinach otwarcia, numerze telefonu, adresie www?

Grafik zrobil mi rozmiar, ktory mozna opisac tak: PONIEDZIALEK 10:00 - 17:00 (szerokosc takiego napisu: 11,5 cm). Mozna przeczytac z chodnika, ale z ulicy juz nie. Moim zdaniem to za malo. Nie mam pojecia o grafice i nie wiem, z jakiej perspektywy to powinno byc czytelne. Mozecie naprowadzic?

--
Jan-xx

Data: 2009-11-10 15:46:29
Autor: skawet
Jaki rozmiar napisow na szybie?
ZaleĹĽy o jaki napis chodzi?
Jeśli o godziny otwarcia to wystarczy aby można go było przeczytać z chodnika. Jeśli to miałby być napis który "sprzedaje" np. "PREZENTY" to możliwie największy (w granicach rozsądku oczywiście).

Data: 2009-11-11 06:08:55
Autor: Piotr M
Jaki rozmiar napisow na szybie?
Pewnego razu Jan-xx tak oto obwie¶cił(a):
Jaki/od czego uzalezniony powinien byc rozmiar napisow na szybie drzwi sklepu detalicznego z prezentami, bizuteria, informujacy o godzinach otwarcia, numerze telefonu, adresie www?

Byłem we Francji z 10 lat temu. Wszędzie umieszczali duże napisy stron www,
na szybach, nad lokalami, etc. Ogólnie widzianymi z chodniki i z ulicy, a
nawet z chodnika po drugiej stronie ulicy. O co im chodzi, pomy¶lałem
wtedy..

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?