Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi

Data: 2010-08-12 09:23:02
Autor: gr
Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi

Mam różne typy:
- Quashqai 1.5dci (mało pali, ale tylko 2wd)
- Quashqai 2.0d (pali niestety sporo więcej ale ma 4wd)
- Rav4 2.0d (znowu mam wrazenie, ze sporawo pali, ale znowu 4wd)
- Forester (te kilkuletnie nie maja diesli, wiec moze 2.0 + LPG? ale za to stały, prawdziwy 4x4)
- Volvo XC70 2.0d (strasznie dlugi...)
- Octavia 4x4 1.9/2.0 TDI (niestety nie podniesiona ale za to dosc tania)
- Octavia Scout 4x4 diesel (nieczesto spotykana)

SX4 mi sie nie podoba, podobnie jak Antara.
Pandy 4x4 proszę nie proponować, tak samo jak Ignisa, Kangura itd.
Fabia crossover będzie zbyt droga, a poza tym wybitnie mi się nie podoba...
W Yeti chyba się nie zmieszcze cen±.

popatrz sobie Nissana Terrano (2 dzwiowy jest  malutki)
pozdr.
Gr

Data: 2010-08-12 17:38:20
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi
popatrz sobie Nissana Terrano (2 dzwiowy jest  malutki)
pozdr.

Dzieki, niebrzydki, ale niestety starawy.
Wieksze szanse mam z HRV z 2005 (do 2005 roku produkowana).

--
Adam 'Adak' KÄ™piĹ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi