Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi

Data: 2010-08-12 10:28:18
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi
Witam serdecznie.

- Quashqai 2.0d (pali niestety sporo wi�ej ale ma 4wd)
X-Trail 2.0dCi pali mi średnio 7,5 przy jeździe z przewagą trasy, ale bez
oszczędzania. Ostro spod świateł. I maksymalnie 8,5 w ogóle udało mi się zrobić
po mieście, więc Kaszka powinna spalić mniej.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--

Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi