Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi

Data: 2010-08-12 21:45:27
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi
Do całości dorzucę jeszcze Ford Fusion Calero i Dacie Duster.

Dacia wyglÄ…da fajnie, jest NIEDUZA, a ten "topowy" 110KM silnik diesla jest cacy.

Fusion Calero tez wyglada ok, ale jakos nie znalazlem jego oferty sprzedazy - w ogole sprzedano go więcej niż 3 egzemplarze?

Pozdrowienia,

--
AK

Data: 2010-08-14 18:48:33
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi
Dacia wyglÄ…da fajnie, jest NIEDUZA, a ten "topowy" 110KM silnik diesla
jest cacy.

Ten samochod wyglada BARDZO fajnie.

Srednie toto ma wykonczenie w srodku, ale fajna bryla, sporo miejsca, duzy przeswiet i ekonomiczny silnik.
Pytanie tez jak taka Dacia bedzie wyglada po kilku latach i zimach.

--
Adam 'Adak' KÄ™piÅ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-08-17 00:19:21
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
On 2010-08-14 18:48, Adam 'Adak' Kępiński wrote:
[...]

Po jezdzie testowej moge powiedziec tyle:
- dobra pozycja za kierownica
- miekki ale nie buja sie przesadnie na zakretach
- 110KM jest w nim bardzo dobrą opcją - mam wrażenie że mocy ma toto nawet nadto
- przelaczanie 4x2, 4x4 auto, 4x4 lock "on-the-fly", blokada 4x4 dziala do 60km/h i faktycznie w pelni - ruszenie z szutru/piasku - po prostu wystrzeliwuje sie do przodu - 0 buksowania kol
- wykonczenie nie jest takie zle jak na poczatku sie wydawalo
- dla mnie calkiem precyzyjny uklad kierowniczy - wiem gdzie jade
- w wersji 4x4 bardzo krotka jedynka, ale mnie to pasuje, gdyz szybko wrzucam nastepne biegi i w tym momencie moge sie toczyc w korkach bez zonglowania 1/2
- te 1.8m+ szerokosci jednak czuc, dobre lusterka ale moglby byc te 5-10cm wezszy ;-)
- 4x4 ma z tylu wielowahacze zamaist belki wiec przeswit faktycznie ma 21cm
- duzo miejsca z przodu, z tylu i nad glowa (mam wrazenie ze w rav4 jest go mniej)
- jesli chodzi o mocniejsze zakrety - slabo trzymaja boki fotela - nie wiem czy w przypadku decydowania sie na Dustera w ogole bym ich nie wymienil - sa wygodne, ale przyspawanie do fotela wydaje sie lepsze

Teraz pare testow innych samochodow i zobaczymy, zobaczymy... :-)