Data: 2010-08-12 21:45:27 | |
Autor: Adam 'Adak' Kępiński | |
Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi | |
Do całości dorzucę jeszcze Ford Fusion Calero i Dacie Duster.
Dacia wygląda fajnie, jest NIEDUZA, a ten "topowy" 110KM silnik diesla jest cacy. Fusion Calero tez wyglada ok, ale jakos nie znalazlem jego oferty sprzedazy - w ogole sprzedano go więcej niż 3 egzemplarze? Pozdrowienia, -- AK |
|
Data: 2010-08-14 18:48:33 | |
Autor: Adam 'Adak' Kępiński | |
Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi | |
Dacia wygląda fajnie, jest NIEDUZA, a ten "topowy" 110KM silnik diesla Ten samochod wyglada BARDZO fajnie. Srednie toto ma wykonczenie w srodku, ale fajna bryla, sporo miejsca, duzy przeswiet i ekonomiczny silnik. Pytanie tez jak taka Dacia bedzie wyglada po kilku latach i zimach. -- Adam 'Adak' Kępiński adak61@tlen.pl GG: 1004327 "Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło" |
|
Data: 2010-08-17 00:19:21 | |
Autor: Adam 'Adak' Kępiński | |
Jaki samochod? Pseudo 4x4, podniesiony, ale nie olbrzymi | |
On 2010-08-14 18:48, Adam 'Adak' Kępiński wrote:
Dacia wygląda fajnie, jest NIEDUZA, a ten "topowy" 110KM silnik diesla Po jezdzie testowej moge powiedziec tyle: - dobra pozycja za kierownica - miekki ale nie buja sie przesadnie na zakretach - 110KM jest w nim bardzo dobrą opcją - mam wrażenie że mocy ma toto nawet nadto - przelaczanie 4x2, 4x4 auto, 4x4 lock "on-the-fly", blokada 4x4 dziala do 60km/h i faktycznie w pelni - ruszenie z szutru/piasku - po prostu wystrzeliwuje sie do przodu - 0 buksowania kol - wykonczenie nie jest takie zle jak na poczatku sie wydawalo - dla mnie calkiem precyzyjny uklad kierowniczy - wiem gdzie jade - w wersji 4x4 bardzo krotka jedynka, ale mnie to pasuje, gdyz szybko wrzucam nastepne biegi i w tym momencie moge sie toczyc w korkach bez zonglowania 1/2 - te 1.8m+ szerokosci jednak czuc, dobre lusterka ale moglby byc te 5-10cm wezszy ;-) - 4x4 ma z tylu wielowahacze zamaist belki wiec przeswit faktycznie ma 21cm - duzo miejsca z przodu, z tylu i nad glowa (mam wrazenie ze w rav4 jest go mniej) - jesli chodzi o mocniejsze zakrety - slabo trzymaja boki fotela - nie wiem czy w przypadku decydowania sie na Dustera w ogole bym ich nie wymienil - sa wygodne, ale przyspawanie do fotela wydaje sie lepsze Teraz pare testow innych samochodow i zobaczymy, zobaczymy... :-) -- Adam 'Adak' Kępiński adak61@tlen.pl GG: 1004327 "Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło" |
|