Jaki samochód dla 2+3?

Data: 2019-07-19 10:57:31
Autor: sirapacz
Jaki samochód dla 2+3?
W dniu 2019-07-19 o 00:02, Lisciasty pisze:
Kobita mi marudzi że każdy samochód jest mały dla rodziny
2+3. Ja się nie znam i nie mam siły. Ratujta. Może być brzydki.

L.

Doblo w tej konfiguracji się spisuje dobrze. Tanie to, bezawaryjne, wysokie i ma całkiem pojemny bagażnik.
Mam 2007 z silnikiem 1.9jtd
Mogę polecić (a używam go już dobre 5 lat). Jedyne co (podobno) leci w tym samochodzie częściej niż w innych to czujnik położenia wału. Wymieniłem raz (i byłem pierwszym który go wymieniał) - więc to raczej urban legend.
Mieszczą się 3 foteliki z tyłu ale wygodniejsza konfuguracja to 2 z tyłu i 1 z przodu (łatwiej zapinać pasy w fotelikach). Brak isofix.
Buja się w razie potrzeby załadowany pod korek do 170 i żre przeciętnie 6,5l (jak pałujesz >140 to 10, jak >160 to jakieś 13).
Te silniki ponadto mają bardzo dobrą opinię - są bezawaryjne.

Jaki samochód dla 2+3?