Jaki samochód do 15 tys. zł?

Data: 2015-04-26 22:33:30
Autor: BUNIEK
Jaki samochód do 15 tys. zł?
Szukam auta do 15 tys. zł, nie starsze niż 7-8 lat, sedan/hatchback.
Ma posłużyć spokojnie na drugie tyle lat, blacha w ocynku.
Wolnossąca benzyna zagazowana lub do zagazowania, pojemność 1100-1600cm3.

Nie sprawdzałem cen ale Toyota Corolla E12 to pancerne auto. nawet jak będzie starsze, moja z przelotem 250 tys, była jeszcze super 0 rdzy olej od wymiany do wymiany 15kkm lekko niżej.
miałem 1.6vvt-i - po doświadczeniach mam teraz avensisa na razie ok aktualnie 160 kkm.

Buniek

Jaki samochód do 15 tys. zł?