Jaki samochód na budżetowego stealth campera?

Data: 2010-11-10 18:12:25
Autor: J.F.
Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
Użytkownik "Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> napisał
  Stealth-camper to w miarę normalne auto, zabudowane wewnąrz
  na samochód kempingowy. Na zewnątrz rzucają się w oczy najwyżej
  firanki w przyciemnionych oknach. W środku za to ma być namiastką
  domu na kółkach. Poza wyjazdami powinien też się nadawać do w miarę
  normalnej eksploatacji, jako taka spora osobówka.

Ale ten domek na dluzej czy krocej ?
Bo lazienka i kuchnia to przydatne rzeczy.

IMO - wygodne spanie to raczej w dostawczaku.

J.

P.S. Pojezdza kiedys mercedes bus, taki wydluzony, otwieraja sie drzwi .. a w srodku kanapa, fotel, podnozek, telewizor.
Tylko ze wypadku wolalbym chyba w tym nie doswiadczyc.

Data: 2010-11-10 20:32:58
Autor: Mariusz Chwalba
Dnia 10-11-2010 o 18:12:25 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Z tego co się zdołałem zorientować, to głównym kłopotem będzie niemożliwość
normalnego wstania. Na 270x150 mieści się sypialnio-salon (z łóżkiem  170x140)
i kuchnio-łazienka (~95x100) - z kuchenką, zlewem, kiblem i od biedy
prysznicem.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-10 21:03:32
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> napisał w wiadomości news:

Z tego co się zdołałem zorientować, to głównym kłopotem będzie niemożliwość
normalnego wstania. Na 270x150 mieści się sypialnio-salon (z łóżkiem 170x140)

170*140 to dla psa, czy niemowlaka?

Data: 2010-11-10 21:08:09
Autor: Mariusz Chwalba
Dnia 10-11-2010 o 21:03:32 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

Z tego co się zdołałem zorientować, to głównym kłopotem będzie  niemożliwość
normalnego wstania. Na 270x150 mieści się sypialnio-salon (z łóżkiem  170x140)

170*140 to dla psa, czy niemowlaka?

Kapelusz na noc trzeba ściągnąć.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-10 21:18:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> napisał w wiadomości news:op.vly0vvpna6rut4balthazar...
[...]

Kapelusz tam nie wejdzie, chyba że zamiast psa. ;-)

Data: 2010-11-11 12:39:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 10 Nov 2010 21:08:09 +0100, Mariusz Chwalba napisał(a):

170*140 to dla psa, czy niemowlaka?

Kapelusz na noc trzeba ściągnąć.

Wiesz, ja mam 176cm, do spania potrzeba mi przynajmniej 190cm długości
łózka. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-12 19:42:53
Autor: Mariusz Chwalba
Dnia 11-11-2010 o 12:39:03 Adam Płaszczyca  <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):

170*140 to dla psa, czy niemowlaka?

Kapelusz na noc trzeba ściągnąć.

Wiesz, ja mam 176cm, do spania potrzeba mi przynajmniej 190cm długości
łózka.

Zdarzało mi się sypiać na krótkich łóżkach w różnych okazjach i nie kojarzę
jakiejś szczególnej traumy. Zresztą, dokopawszy się do bardziej  szczegółowych
rysunków technicznych oszacować mogę, że łóżko 190x150cm też się powinno
zmieścić. Tam jest 268x153 podłogi do wykorzystania.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-12 19:48:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mariusz Chwalba" <mariusz@chwalba.net> napisał w wiadomości news:op.vl2l9rw3a6rut4balthazar...
[...]

Może masz mniej niż 150.
Ja mam 188 i bez 200 cm łóżka nie ma mowy o spaniu.

Data: 2010-11-12 19:57:08
Autor: Mariusz Chwalba
Jaki samochód na budżetowego stealth campe ra?
Dnia 12-11-2010 o 19:48:19 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

[...]
[...]

Może cię zaskoczę, ale mam zamiar takie auto sprawić sobie, nie Tobie :>

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-13 01:33:33
Autor: J.F.
On Fri, 12 Nov 2010 19:57:08 +0100,  Mariusz Chwalba wrote:
[...]

Ale mierzysz metr 50 w kapeluszu ? Bo my ci dobrze radzimy - zmierz
jeszcze raz.

Duzo zalezy od pozycji - jesli spisz na brzuchu to dochodzi pol stopy,
jesli na embriona, to moze i wystarczy 176.

J.

Data: 2010-11-13 10:58:09
Autor: Mariusz Chwalba
Dnia 13-11-2010 o 01:33:33 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Toć mówię - zdarzało mi się sypiać w krótkich łóżkach bez szczególnej  traumy.
Może to pozycja, a może niejaki pitagoras trochę pomaga. Tak czy siak, nie
zamierzam przecież robić zabudowy bez przymierzenia się do niej "na sucho".
Jak będzie potrzeba, to te dodatkowe 20cm się wygospodaruje.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-11 15:31:02
Autor: Massai
Mariusz Chwalba wrote:

Kapelusz na noc trzeba ściągnąć.

Raz tak musiałem spać na łóżku circa 160-170 cm długości.
Po pół godzinie przeniosłem się na podłogę ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-11 17:55:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibh27m$9d0$1news.onet.pl...
Mariusz Chwalba wrote:

> 170*140 to dla psa, czy niemowlaka?

Kapelusz na noc trzeba ściągnąć.

Raz tak musiałem spać na łóżku circa 160-170 cm długości.
Po pół godzinie przeniosłem się na podłogę ;-)

Tak samo bym zrobił, bo nóg od kolan to sobie odkręcać nie umiem.

Jaki samochód na budżetowego stealth campera?