Jaki samochod polecicie po Astrze F?

Data: 2009-04-04 14:50:11
Autor: Bartas_M5
Jaki samochod polecicie po Astrze F?
BMW serii 5, e39
bedziesz budził respekt i  podziw na drodze u innych kierowców, oraz bedziesz cieszył się dużym szacunkiem wśród nich.

Data: 2009-04-04 15:19:23
Autor: newsy_gazeta
Bartas_M5 pisze:
BMW serii 5, e39
bedziesz budził respekt i  podziw na drodze u innych kierowców, oraz bedziesz cieszył się dużym szacunkiem wśród nich.

Hehe :) pomijając powyższe "bajery", typu respekt itp, to BMW E39 mi się bardzo podoba, ale:

- rozsądny egzemplarz jest poza budżetem
- koszty eksploatacji (części, napraw, ale pewnie i spalania, choć to ostatnie dyskusyjne) mnie zjedzą

Data: 2009-04-04 15:23:32
Autor: TomiZS
Jaki samochod polecicie po Astrze F?

BMW serii 5, e39
bedziesz budził respekt i  podziw na drodze u innych kierowców, oraz bedziesz cieszył się dużym szacunkiem wśród nich.

:)))))

Data: 2009-04-04 21:34:15
Autor: Piotrek
Jaki samochod polecicie po Astrze F?
:)))))

no co jakos sie chlopina musi dowartosciowac :)
pewnie wszyscy maja go gdzies to sobie wmawia ze mu dresowoz pomoze sie wylansowac :)

ale jak on takie zalosne testy publicznie rozglasza to cos czuje ze mu zadne BMW nie pomoze :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-04 15:25:27
Autor: TomiZS
Jaki samochod polecicie po Astrze F?

BMW serii 5, e39
bedziesz budził respekt i  podziw na drodze u innych kierowców, oraz bedziesz cieszył się dużym szacunkiem wśród nich.

To samo można mieć jeżdżąc pordzewiałym, porozbijanym Żukiem.

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)