Jaki samochód zastąpi Polonez Truck Roy?

Data: 2009-07-27 10:30:22
Autor: PB
Jaki samochód zastąpi Polonez Truck Roy?
Sun, 26 Jul 2009 23:47:06 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, dru
napisał(a):

Witam wszystkich. Chciałem się poradzić. Musimy w firmie zmienić
starego rozpadającego się Poloneza truck roy na coś nowego. Myślałem,
a że uważam się za jakiegoś tam znawce motoryzacji myślałem, że sobie
poradzę ze znalezieniem następcy. Niestety mam z tym okrutny problem.
Pod spodem wymienię warunki jakie musi spełniać.

1. Niestety nie może to być pick-up jak np. Ford Ranger, Toyota Hilux
itp.,
2. ... ale jednak musi to być pick-up.
3. Powinien przewieźć 5 osób,
4. Wysokość załadunku najlepiej 90 cm, ale może być w okolicy 1 m,
5. Długość skrzyni ładunkowej minimum 150 cm, szerokość minimum 150
cm,
6. Najlepiej silnik Diesel'a.
7. Auto tylko nowe.
8. Dobra marka.
9. Rozsądna cena :)

Obawiam sie ze nowa flota samochodowa nie oferuje nic tak
funkcjonalnego i pakownego jak Peloponez Truck. Nie wiem czy jeszcze
produkuja Lublina, ale ztcp to byly wersje pickup i z duza kabina. No
i diesel bez problemu. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-07-27 10:38:33
Autor: Cavallino
napisał(a):

[...]

Chciałem napisać Fiat Strada, ale skrzynia ładunkowa będzie jednak za mała.
No chyba że jednak te 15-30 cm mniej da się jakoś przeżyć.

Data: 2009-07-27 12:22:43
Autor: Marek P.
napisał(a):

[...]

Gazela 5 osobowa skrzyniowa (taki stary nowy tranzit). Jak polonez wytrzymał to gazela też da radę

Data: 2009-07-27 13:28:24
Autor: Jackare
Dacia Logan pick-up?
Może logan pick-up.
Mam logana MCV (takie duże kombi). Ciężko haruje i jest OK.
tu linki do pick-up'a:
http://www.dacia.pl/gama-dacii/logan-pickup/prezentacja/index.jsp

http://www.dacia.pl/media/logan-pickup/att00022975/broszura_pickup.pdf

Co do innych które są najbardziej rozsądne cenowo to:
GAZelle, czyli po naszemu gazela (to taka hybryda lublina i własnych wydumań konstruktorów) ale wśród dostawczaków nic tańszego nie ma na rynku nowych

MAXUS - IMHO bardzo warta rozważenia propozycja. I cenowo i jakościowo. Widziałem, jeździłem i jestem pod pozytywnym wrażeniem. Maxus to następca Lublina skonstruowany i opracowany w Polsce. Nie zdążono wdrozyć rpduckji. Gdy zakład FS Lublin i jego następcy czyliu Daewoo , Andoria motor (czy jakoś tak) i Intrall padł, ruscy przenieśli dokumentację i linię produkcyjną do zakladu produkcyjnego LDV w GB i rozpoczęli produkcję pod marką MAXUS.
--
Jackare
Hyundai Getz, Dacia Logan MCV, Lublin 3372

Jaki samochód zastąpi Polonez Truck Roy?