Jaki samochód zastąpi Polonez Truck Roy?

Data: 2009-07-27 19:52:20
Autor: Adam Szewczak
Jaki samochód zastąpi Polonez Truck Roy?

Użytkownik "dru" <przemyslaw.gwiazda@gmail.com> napisał w wiadomości news:79f52895-32ed-40a4-b656-ff4b84e877adv36g2000yqv.googlegroups.com...
Witam wszystkich. Chciałem się poradzić. Musimy w firmie zmienić
starego rozpadającego się Poloneza truck roy na coś nowego. Myślałem,
a że uważam się za jakiegoś tam znawce motoryzacji myślałem, że sobie
poradzę ze znalezieniem następcy. Niestety mam z tym okrutny problem.
Pod spodem wymienię warunki jakie musi spełniać.

1. Niestety nie może to być pick-up jak np. Ford Ranger, Toyota Hilux
itp.,
2. ... ale jednak musi to być pick-up.
3. Powinien przewieźć 5 osób,
4. Wysokość załadunku najlepiej 90 cm, ale może być w okolicy 1 m,
5. Długość skrzyni ładunkowej minimum 150 cm, szerokość minimum 150
cm,
6. Najlepiej silnik Diesel'a.
7. Auto tylko nowe.
8. Dobra marka.
9. Rozsądna cena :)

Rozpatrzę wszelkie pomysły. Z góry dzięki za pomoc.

    Nie wiem czy poldka dalej nie robi ta firma to klepie lubliny pod zamowienie, bo oni chyba kupowali linie produkcyjna. Ale trzeba pogmerac.

PZDr
Adam

Jaki samochód zastąpi Polonez Truck Roy?