Jaki ścigacz 50cm najtaniej?

Data: 2010-09-20 11:39:29
Autor: Barnaba
Jaki ścigacz 50cm najtaniej?
On 20 Wrz, 19:33, dagoba <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl> wrote:
Witam. Pytanie jak w temacie. Nie zależy mi o to, żeby motor był jakiś
zajenowy może być nawet z kanciasyumi lampami byla wyciągał więcej niź 80
km/h i był przystosowany do drogi. Mam zamiar nim jeździć do szkoły. Mam
do wydania nie wiele więcej niż 2000zł więc dla tego proszę o jakiś
niekonieczne nowoczesny.

"Motorower to zgodnie z art. 2 ust. 46 ustawy Prawo o ruchu drogowym -
pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik spalinowy o
pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego konstrukcja
ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h."

To w kwestii tego, jeżeli ma być użytkowany jako motorowem, ten motor..

To bylo moje pierwsze przypieprzenie sie w stylu "preclowym".
Dziekuje, dobranoc.
;)

--
Pozdrawiam,
Barnaba

Data: 2010-09-20 18:50:17
Autor: dagoba
Jaki ścigacz 50cm najtaniej?
Chodzi mi głównie o prędkość ponieważ często takie motorki mają dźwięk nawet porządny dzęki tłumiką wiec raczej dudki się raczej mnie nie doczepią:P
A do kolegi mam pytanie o jakie to suzuki chodzi bo nie ma w google jakiejś sawadży:O.

Dziękuję.

Data: 2010-09-20 20:59:00
Autor: J_K_K
Użytkownik "dagoba" <pedro1997@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości news:af717f6ce28a17f7df1c7ce3a998d72f$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Jak ktoś miał watpliwości, to chyba już nie ma ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-09-22 08:09:21
Autor: ErgoSum
[...]

Dzięki czemu - dzięki "tłumiką" ???
Hesus... następny... ortograficzny inaczej.

Erg
GS500

Data: 2010-09-20 20:47:41
Autor: Jacot
Barnaba <piotrek.franczak@gmail.com> wrote:

[...]

Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://www.stokrotka.ath.cx

Data: 2010-09-20 20:49:23
Autor: Jacot
[...]

A bylo tam cos o tem, ze to ma byc motorower? Motor ma byc, ścigacz,
pięćdziesiątka;) --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://www.stokrotka.ath.cx

Data: 2010-09-21 08:51:41
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-09-20 20:49, Jacot pisze:

A bylo tam cos o tem, ze to ma byc motorower? Motor ma byc, ścigacz,
pięćdziesiątka;)

Gdzies, kiedys widzialem ogloszenie gpz 500 zarejestrowany na motorower, to sie dopiero zdziwilem, moze wlasnie o takie cus chodzi

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-09-22 14:32:45
Autor: staszaiwa
> [...]

ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h."

To w kwestii tego, jeżeli ma być użytkowany jako motorowem, ten motor.

przecież napisał wyrażnie że chodzi o "motor" a nie motorower.

--

Jaki ścigacz 50cm najtaniej?