Jaki ścigacz???

Data: 2011-09-26 12:49:32
Autor: Mat S
Jaki ścigacz???

Użytkownik "Statystyczny Polak" <omg18@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości news:0124173df3256b121a38e365f5955788$1grupy.scigacz.pl...
Siema
Mam pytanie dotyczące kupna ścigacza o pojemności 125cm3.
Niedługo będe zdawał prawo jazdy a1, więc proszę o porady.
Jakiego mógłbym sobie kupić???
Mogę wydać na ścigacza do 6500zł, chciałbym żeby mało palił, osiągi miał w miarę dobre, oraz żeby miał sporo kucyków (nie mniej niż 15),jeśli mogli

Ale A1 ma zdaje się ograniczenie mocy, nie tylko pojemności...
11kW. W zeszłym tygodniu przejechałem się kawałeczek Hondą CBR 125R (15KM), w ramach testów "co na pierwsze moto" dla kogoś. No ja pierdykam, myślałem, że stoję i o mało nie zsiadłem w czasie jazdy. Widziałem jak skutery z motorowerową rejestracją lepiej startują. Potem była Yamaha TW125 i tu już było lepiej, ale to zdecydowanie nie ścigacz, a raczej ciągnik rolniczy z wyglądu. Ale pozycja na TW 300% przyjemniejsza niż na CBR, a przy prędkościach osiąganych przez te sprzęty napór powietrza za wielki nie jest. Tyle że na dobrą drogę nie ma co brać "terenówki".

Mocniejsze 125tki to chyba tylko dwusuwy... Aprilia RS, Honda NSR... Ale taka moc skądś się musi brać, więc mogą palić więcej niż "mało". I wymagać kręcenia na wysokie obroty.

Zostają jeszcze chińskie produkty. Zipp Pro 125 zmieściłby ci się w budżecie. NOWY, z gwarancją. Stylistycznie dość podobny do Hondy CBR 125. Ale ma w opisie 11 KM. Nie wyobrażam sobie, że coś miałoby jeździć jeszcze słabiej niż ta CBRka, którą testowałem. Tylko że ja ważę w motociuchach ze 105 kilo, a CBRka stała sobie w komisie jakiś czas. Nie chciałem jej katować, mogła nie być dobrze ustawiona... Może trzeba nią jakoś specjalnie jeździć?? Drzeć łacha z silnika znaczy. Cholerawi. Różnica na korzyść yamaszki  była wyraźna, bez specjalnych technik.

MS

Data: 2011-09-30 08:43:47
Autor: proevo10
Jaki ścigacz???