Jaki sensowny (tani) rzutnik do kina domowego?

Data: 2017-02-20 21:27:23
Autor: Mateusz Bogusz
Jaki sensowny (tani) rzutnik do kina domowego?
Najpierw odpowiedz sobie na pytanie, czy chcesz / potrzebujesz HD (1920x1080), czy wystarczy SD.
Jak masz kolekcję paruset DVD z filmami do obejrzenia, to pewnie SD wystarczy.
Dla odmiany do oglądania zdjęć z lustrzanki to i HD mało.

Filmy to ja mam w 1080p i na 19' monitorze FHD widać różnicę między 720p / 1080p. Pytanie jak jest z rzutnikami? Brać DLP (widziałem, ładne kolory) czy LCD (te zdecydowanie mniej problemu mają z jasnością)?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Jaki sensowny (tani) rzutnik do kina domowego?