Jaki serial polecicie?

Data: 2009-08-05 00:53:25
Autor: P.K.D
Jaki serial polecicie?
Dr House (ponoc niezly.. wyrywkowo ogladalem dwa odcinki, nie zachwycil ale
moze dlatego ze wyrywkowo ze srodka sezonu)

Mi się tylko jeden odcinek podobał, chyba ostatni z 4 sezonu, ale mogę się mylić. W tym odcinku dziewczyna/żona kolegi house'a umiera. Jest taki moment, gdy budzą ją tylko po to by się z nią pożegnać i powiedzieć jej, że już nie żyje (krążenie poza ustrojowe). Popłakałem się :D Polecam obejrzeć, powinni na 2 czy na axn puszczać za jakiś czas.

--
Life is great, but still... we're all trapped. Each of us is stuck being who we are. Sometimes we fight to change ourselves, but ultimately this has little effect. We can change what we do, but we cannot change who we are.

Jaki serial polecicie?