[wro]Jaki serwis forda?

Data: 2009-08-18 10:00:48
Autor: karbar
[wro]Jaki serwis forda?
Witam

Jakie polecacie serwisy forda we Wrocławiu? Normalnie jechałbym do Carosa na Warsztatową, ale mają trochę pracy, a zależy mi na czasie.

Chodzi o podniesienie autka, oglądniecie i sprawdzenie/wymianę części w hamulcach oraz wymianę łącznika stabilizatora. Auto to ford escort mk7, 1,6 16v kombi.

pozdrawiam
karbar
--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2009-08-18 20:31:53
Autor: R.
[wro]Jaki serwis forda?
karbar pisze:
[...]

Kiedyś polecano gościa na Grabiszyńskiej (na tyłach Lidla). Poszukaj w archiwum grupy oraz na forum Ford Club Polska.

R.

Data: 2009-08-18 22:48:55
Autor: karbar
[wro]Jaki serwis forda?
[...]

Ok, znalazłem na ford club polska: "Pan z Grabiszynskiej przeniosl zaklad na ul Nowodworska 64 (budynek przy kosciele)." Jutro będę dzwonił. Dzięki :>