Jaki serwis internetowy pokaże on-line sytuacj ę na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?

Data: 2016-01-25 07:52:43
Autor: Marcin N
Jaki serwis internetowy pokaże on-line sytuacj ę na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?
W dniu 2016-01-21 o 12:25, Marcin N pisze:
Czy jakieÅ› serwis internetowy pokazuje sytuacjÄ™ drogowÄ… on-line?
Chodzi mi o Trójmiasto.

Chętnie przed wyjściem z domu, albo już w drodze - zajrzałbym do takiego
serwisu, żeby móc ocenić sytuację i wybrać trasę.

Teraz trudniejsze pytanie:
czy któryś z serwisów pokazuje, jak zmienia się natężenie ruchu w danym punkcie w czasie?

Np wybieram skrzyżowanie X i chcę zobaczyć, jakie korki były o 7:30, 8:00, 8:30, itd.
Da siÄ™?

--
MN

Data: 2016-01-25 11:14:06
Autor: radekp@konto.pl
Jaki serwis internetowy poka¿e on-line sytuacjê na drogach (korki, wypadki, przejezdno¶æ)?
Mon, 25 Jan 2016 07:52:43 +0100, w <56a5c63b$0$700$65785112@news.neostrada.pl>,
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisa³(-a):

W dniu 2016-01-21 o 12:25, Marcin N pisze:
> Czy jakie¶ serwis internetowy pokazuje sytuacjê drogow± on-line?
> Chodzi mi o Trójmiasto.
>
> Chêtnie przed wyj¶ciem z domu, albo ju¿ w drodze - zajrza³bym do takiego
> serwisu, ¿eby móc oceniæ sytuacjê i wybraæ trasê.

Teraz trudniejsze pytanie:
czy który¶ z serwisów pokazuje, jak zmienia siê natê¿enie ruchu w danym punkcie w czasie?

Np wybieram skrzy¿owanie X i chcê zobaczyæ, jakie korki by³y o 7:30, 8:00, 8:30, itd.
Da siê?

Powinno byæ na targeo.pl -- ale jak dla mnie to ich dane maj± s³ab±
wiarygodno¶æ.

Data: 2016-01-25 11:43:32
Autor: J.F.
Jaki serwis internetowy pokaże on-line sytuację na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?
Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:56a5c63b$0$700$65785112@news.neostrada.pl...
Teraz trudniejsze pytanie:
czy któryś z serwisów pokazuje, jak zmienia się natężenie ruchu w danym punkcie w czasie?

Np wybieram skrzyżowanie X i chcę zobaczyć, jakie korki były o 7:30, 8:00, 8:30, itd. Da się?

srednio.
Maps.google, jak sobie wlaczysz informacje o natezeniu ruchu, to pokazuje sie na dole okienko i mozna wybrac zamiast "aktualne" "typowe natezenie ruchu" i czas.

J.

Jaki serwis internetowy pokaże on-line sytuacj ę na drogach (korki, wypadki, przejezdność)?