Jaki skaner A3

Data: 2009-02-27 03:42:18
Autor: Wojtek
Jaki skaner A3
Witam

Stanąłem przed koniecznością zakupu do biura skanera płaskiego A3..
Skanowane na nim będą materiały różnego rodzaju, tekst, rysunki,
dokumenty, czasami jakieś zdjęcia. Raczej nie będzie zbytnio
obciążony. Może być bez dodatkowego wyposażenia w postaci różnego
rodzaju przystawek do skanowania przeźroczy czy folii. Interface: USB.
Sprzęt ma być przede wszystkim łatwy w użyciu, jak najmniej awaryjny i
posłużyć ze 3-4 lata.

Po (nie zawsze pozytywnych) doświadczeniach ze skanerami A4 takich
marek jak Plustek czy Mustek, raczej nie chciałbym produktów tych
marek, choć jeśli trafiłby się jakiś sprawdzony model to czemu
nie... :) Może jakiś Canon, Epson, ew. coś innego sprawdzonego, choć
zdaję sobie sprawę, że przy niezbyt pokaźnym budżecie jakim dysponuję
(do ok. 1500 zł) będzie trudno coś wybrać.

Co byście polecili?

Pozdrawiam

Wojtek

Data: 2009-02-28 16:15:53
Autor: Michal AKA Miki
Jaki skaner A3

Użytkownik "Wojtek" <wotik@interia.pl> napisał w wiadomości news:d69bdb5a-7801-4c43-97d8-829e55fe8954l39g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Pewnie nie takiej rady oczekujesz, ale jakos rok temu tez musialem cos wybrac... no i wybralem... kserokopiarke... Moze cos sie zmienilo w tej materii, ale wtedy wlasciwie nie bylo z czego wybierac... 3 modele na krzyz, jesli chcesz do tego ADF (nie wspomne o duplexie), to wlasciwie bylo to koszmarnie drogie... lepiej i taniej wychodzilo zakup uzywanej, cyfrowej kserokopiarki A3 i podpisanie umowy serwisowej, zeby nie placic za czesci/toner, a jedynie za wydrukowane kartki (czyli placisz od strony A4)...  Tutaj wybor masz juz sporo wiekszy, a jesli kupisz z karta sieciowa - z takiego skanera skorzysta wiecej osob.. Ksero, ktore zakupilem kosztowalo wtedy cos 2500zl netto, umowa przewiduje cos 4gr/ strone A4...

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-03-01 20:57:31
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki skaner A3
Dasz jakieś dokładniejsze linki do tej firmy?

Czy jest mozliwość kserowania na A-3, czy tylko z A-3 na A-4 ?
JaC

-- -- -

 Ksero, ktore zakupilem kosztowalo wtedy cos 2500zl netto, umowa przewiduje cos 4gr/ strone A4.

Data: 2009-03-01 21:39:32
Autor: Michal AKA Miki
Jaki skaner A3

Użytkownik " ąćęłńóśźż" <usunto@wp.eu> napisał w wiadomości news:goep93$nqh$1news.wp.pl...
Dasz jakieś dokładniejsze linki do tej firmy?

Czy jest mozliwość kserowania na A-3, czy tylko z A-3 na A-4 ?

Firma z Lublina (bo to tamtego biura potrzebowalismy), nazywala sie jakos Kse-mix..

Cena byla 2800 netto (sorki, machnalem sie),
Maszyna to Ricoh Aficio 220 - na wyposazeniu faks, skaner sieciowy, printserwer, duplex, ADF odwracajacy (czyli tez pod duplex), wewnetrzna taca sortujaca (2 polki)... do pelni szczescia tylko finishera brakuje :)

Oczywiscie jest to pelne ksero A3, takze zarowno skany jak i wydruki na A3...

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-03-01 22:01:35
Autor: ąćęłńóśźż
Jaki skaner A3
A jakiś tańszy odpowiednik A-3 ?

BTW Ricoh zwykle było fajne, dopóki się coś nie zepsuło (no u mnie kilka faksów, co do jednego, a różne modele), bo koszt serwisu przekraczał zamortyzowaną wartość i tylko sentyment pozwalał naprawiać.
JaC

-- -- -

Maszyna to Ricoh Aficio 220 - na wyposazeniu faks, skaner sieciowy, printserwer, duplex, ADF odwracajacy, wewnetrzna taca sortujaca.

Data: 2009-03-02 01:04:44
Autor: Michal AKA Miki
Jaki skaner A3

Użytkownik " ąćęłńóśźż" <usunto@wp.eu> napisał w wiadomości news:goet19$qjo$1news.wp.pl...
[...]

I tu sie kryje urok umowy serwisowej - nie interesuje cie koszt czesci zamiennych, czy nawet tonera...
placisz tylko za wydruk... wydrukujesz 1000stron - placisz za 1000stron... Jesli wydrukujesz 10tys - to koszt bedzie adekwatny do wydruku 10tys stron... Wg mnie bardzo uczciwe i sensowne podejscie... szczegolnie w firmach opartych o budzetowanie, gdzie nie lubi sie niezaplanowanych wydatkow...

Oczywiscie, jesli ktos drukuje 100stron/mc, to moze byc niezadowolony (bo zazwyczaj sa jakies wartosci minimalne - u mnie - 30zl netto), ale pewnie nie do takich ludzi jest skierowana oferta :)

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-03-02 07:47:23
Autor: MC
Jaki skaner A3
[...]

Te zdjecia na liście bardzo nie pasują do reszty. Taki rodzaj źródła wymaga od skanera wysokiej dynamiki, a na pozostałe oryginały wystarczy byle co. Tańsze może okazać się kupno biurowego A3 i do tego drugiego A4 do zdjęć. Model biurowy kojarzy sie także z automatycznym podajnikiem kartek i dupleksem, odwracającym je na drugą stronę. Każde z tych dodatków swoje kosztują. Dlatego postaraj się dokładniej sprecyzować swoje potrzeby.

Jaki skaner A3