Jaki skaner do ... ?

Data: 2011-12-25 13:14:24
Autor: Vituniu
Jaki skaner do ... ?

Jaki skaner A4 warto kupić w celu zeskanowania
sporej ilo¶ci dokumentów i zrobienia z nich
archiwum?

Pojedyncze kartki czy woluminy/skoroszyty/ksiazki?

Generalnie:
 - jesli ma byc tanio i uniwersalnie - wlasciwie dowolny
   skaner plaski,
 - jesli szybko, a mowimy o pojedynczych arkuszach B/W,
   to urzadzenie wielofunkcyjne ze zautomatyzowanym
   podajnikiem
 - jesli chodzi o ksiazki, to najszybciej chyba jednak
   aparatem fotograficznym (choc to wymaga troszke
   wiecej wiedzy i zachodu w "postprocesie")

pozdrawiam,
Vituniu

Data: 2011-12-25 22:33:30
Autor: Zofia
Jaki skaner do ... ?

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5394b477-371f-4e70-b448-d6c1365b33afm7g2000vbc.googlegroups.com...

[...]

Pojedyncze kartki, ale nie tylko B/W. Ponadto niektóre będ±
chyba wymagały zmiany parametrów (oryginały s± różnej jako¶ci).
Na zautomatyzowanie nie liczę. Ponadto mam dobr± drukarkę,
więc o urz±dzeniu wielofunkcyjnym nie my¶lałam.

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-26 02:43:58
Autor: Animka
Jaki skaner do ... ?
W dniu 2011-12-25 22:33, Zofia pisze:

UĹĽytkownik "Vituniu"<vituniu@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

Jaki skaner A4 warto kupić w celu zeskanowania
sporej ilości dokumentów i zrobienia z nich
[...]

Pojedyncze kartki, ale nie tylko B/W. Ponadto niektóre będą
chyba wymagały zmiany parametrów (oryginały są różnej jakości).
Na zautomatyzowanie nie liczÄ™. Ponadto mam dobrÄ… drukarkÄ™,
więc o urządzeniu wielofunkcyjnym nie myślałam.

Ja mam do swojej drukarki jakiś program do skanowania książek. Book skan &Witeboard Suite. Przyznam, że jeszcze nie skanowałam ksiażek.

animka
--
Wesołych Świąt

Jaki skaner do ... ?