Jaki sklep internetowy polecacie?

Data: 2017-04-02 16:56:15
Autor: Jacek
Jaki sklep internetowy polecacie?
Jak dotąd kupowałem oleje i filtry w sklepie klasycznym.
Teraz chciałbym spróbować szczęścia i kupić przez internet (liczę, że będzie taniej). Jaki sklep polecacie, gdzie mógłbym kupić filtry, klocki hamulcowe, tarcze i temu podobne duperele.
Jeżeli to ma znaczenie, to Fiat, Alfa i Renault.
Jacek

Data: 2017-04-02 16:10:42
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Jacek pisze tak:

[...]

Nie ma jednego-dobrego sklepu. Ustala się nr części i szuka w google
najlepszej ceny i gdzie mają więcej za jedną wysyłką.

Kupuję lub sprawdzam u nich http://e-autoparts.pl/
Nie zawsze jest najtańszy.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-04-03 17:11:40
Autor: Jacek
W dniu 02.04.2017 o 17:10, PiteR pisze:

Kupuję lub sprawdzam u nich http://e-autoparts.pl/
Nie zawsze jest najtańszy.
Dzięki!
Porównałem ich ceny z cenami ze sklepu stacjonarnego i wyszło mi w sumie ok 50 zł taniej za zestaw filtrów, olej i pióra wycieraczek.
Wysyłka za zakupy ponad 250 zł jest darmowa.
Zamówienie jest już w drodze :-)
Jacek

Data: 2017-04-16 19:01:04
Autor: adam
[...]

A negocjowałeś cenę w tym stacjonarnym?
U mnie tez oficjalnie drożej a jak przychodzi do transakcji to ceny internetowe.
pzdr
Adam

-- -
Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2017-04-02 17:19:54
Autor: Cavallino
W dniu 02-04-2017 o 16:56, Jacek pisze:
[...]

Może to nie do końca sklep internetowy, bo sprzedają przez allegro/maila/telefon/sklep stacjonarny, ale od 7 lat korzystam z Beraf Cars i zawsze są bezkonkurencyjni cenowo, zwłaszcza że nie muszę płacić za przesyłkę, bo są niedaleko.

Data: 2017-04-02 17:25:54
Autor: Maurycy Poszepszyński
W dniu 2017-04-02 o 16:56, Jacek pisze:
[...]

Allegro?
--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2017-04-02 21:00:49
Autor: Budzik
Jaki sklep internetowy polecacie?
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

[...]

Skad jestes?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2017-04-05 12:41:04
Autor: Greg

Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał w wiadomości news:obr3eh$6sh$1node2.news.atman.pl...
Jak dotąd kupowałem oleje i filtry w sklepie klasycznym.
Teraz chciałbym spróbować szczęścia i kupić przez internet (liczę, że będzie taniej).

oleje i filty od lat biorę w filtry gdańsk
filters.com.pl

mają także konto na allegro - można oblukać komentarze.

pzdr!

Jaki sklep internetowy polecacie?