Jaki skuteczny sposób na karaluchy?

Data: 2013-08-31 07:49:13
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Znowu mam inwazjê karaluchów.
Parê lat temu w takiej sytuacji zastosowałam
płytki do zwalczania owadów Insektenstrip
firmy Globol, które były bardzo skuteczne.
Teraz już tego nie kupiê, podobno Unia
Europejska zabroniła.
Jaki sposób do zastosowania obecnie byłby
naprawdê skuteczny?
Proszê o rady.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-08-31 15:06:19
Autor: Tadeusz L
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
In news:522183d0$0$1208$65785112news.neostrada.pl,
*Ewa* <*@*.pl> typed:

Alfasekt http://www.skleperpol.pl/pl/p/ALFASEKT-050-SC-na-owady-fruwajace-i-biegajace-prusaki,-pluskwy,-rybiki,-muchy,-komary-itp-20ml/159

Data: 2013-09-01 13:23:47
Autor: Ikselka
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Dnia Sat, 31 Aug 2013 07:49:13 +0200, Ewa napisaƂ(a):

(...)
Jaki sposób do zastosowania obecnie byƂby

KAPKAN. The best. Vide Google (sprzedawany w rĂłĆŒnych miejscach) i czasem w
Allegro, akurat widzę ĆŒe jest i na Allegro, bo nie zawsze:
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=kapkan&sourceid=Mozilla-search
NIE MOJA AUKCJA ani nikogo znajomego.
DziaƂa rewelacyjnie, zabija i odstrasza. Aplikuje się kropelkę na kilka m
kw, bardzo wygodne. Byle w miejscu nie naraĆŒonym na rozmazanie lub dostęo
dzieci i zwierzaki domowe - najlepiej w szpary przypodƂogowych listew,
pęknięcia przy rurach, za kuchennymi i innymi meblami itp. ƚrodek
wyprĂłbowany owocnie i co waĆŒne z TRWAƁYM jak dotąd skutkiem przez moją
cĂłrkę i (dzięki mnie) przez jej koleĆŒanki w akademiku, a ja od tamtej pory
posiadam staƂy zapas na wszelki wypadek, co radzę teĆŒ wszystkim aktualnie i
potencjalnie naraĆŒonym.
DziaƂa teĆŒ na rybiki i prusaki, pewnie na wszelkie inne stwory biegające
teĆŒ. --
XL

Data: 2013-09-01 13:47:56
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposĂłb na karaluchy?
Bardzo dziękuję.

KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam staƂy zapas na wszelki wypadek
A jaki to zapach?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-01 18:57:01
Autor: Jawi
Jaki skuteczny sposĂłb na karaluchy?
W dniu 2013-09-01 13:47, Ewa pisze:
Bardzo dziękuję.

KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam staƂy zapas na wszelki wypadek
A jaki to zapach?
ty powaĆŒnie pytasz? :)
Nie musi być kapkan, ogĂłlnie skuteczne są ĆŒele w takich tubkach maƂych 10ml?
DziaƂa to tak, ĆŒe aplikujemy maƂe kropelki co 30 - 50cm. DziaƂanie widać po kilku dniach, ĆŒadne spreje i proszki nie dziƂają tak bo tƂuką osobniki ktĂłre są widoczne a gniazdo zostaje. Natomiast ĆŒele typu kapkan itd zaczynają dziaƂać po kilku dniach i dosięgają nawet gniazda.
kupiƂem znajomej kiedyƛ na alledrogo jakiƛ taki ĆŒel bo ona tam konta nie ma i wiem dlatego jak to dziaƂa. Od roku spokĂłj.

Data: 2013-09-01 19:13:13
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposĂłb na karaluchy?
KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam staƂy zapas na wszelki wypadek

A jaki to zapach?

ty powaĆŒnie pytasz? :)

Jak najbardziej powaĆŒnie. Jestem bardzo wraĆŒliwa na zapachy
i wolaƂabym ĆŒeby taki ƛrodek nie byƂ bardziej uciÄ…ĆŒliwy dla mnie
niĆŒ dla karaluchĂłw.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-01 11:05:47
Autor: Lisciasty
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
W dniu niedziela, 1 wrze¶nia 2013 19:13:13 UTC+2 użytkownik Ewa napisał:

Jak najbardziej poważnie. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy
i wolałabym żeby taki ¶rodek nie był bardziej uci±żliwy dla mnie
niż dla karaluchów.

Najbardziej nieinwazyjny ¶rodek to puste puszki po fasoli, w nich woda, a w wodzie nogi od łóżka :]

L.

Data: 2013-09-01 20:27:07
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Najbardziej nieinwazyjny ¶rodek to puste puszki po fasoli,
w nich woda, a w wodzie nogi od łóżka :]

Bardzo ¶mieszne.
Nie pomyliły Ci siê czasem karaluchy z pluskwami? -:))))))

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-12-29 08:37:42
Autor: alainen
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
W dniu niedziela, 1 wrze¶nia 2013 19:13:13 UTC+2 użytkownik Ewa napisał:
>>> KAPKAN. [...]

> [...]

Jak najbardziej poważnie. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy

i wolałabym żeby taki ¶rodek nie był bardziej uci±żliwy dla mnie

chyba od karaluchów juz nie ma nic bardziej uci±żliwego. :)

Data: 2013-09-01 22:36:52
Autor: Ikselka
Jaki skuteczny sposĂłb na karaluchy?
Dnia Sun, 1 Sep 2013 13:47:56 +0200, Ewa napisaƂ(a):

Bardzo dziękuję.

Bardzo proszę :-)

KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam staƂy zapas na wszelki wypadek
A jaki to zapach?

Zero zapachu, zero widocznoƛci, widzisz i odczuwasz tylko BRAK owadów :-)))

Data: 2013-09-02 05:26:16
Autor: Ewa
[...]

No to masz staƂy zapach czy nie ???

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-02 10:02:59
Autor: PaweƂ MuszyƄski
Jaki skuteczny sposĂłb na karaluchy?
W dniu 2013-09-02 05:26, Ewa pisze:
KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam staƂy zapas na wszelki wypadek
                                       ^^^^^^^

A jaki to zapach?

              ^^^^^^^^

Problem z czytaniem??

P.

Data: 2013-09-02 13:05:00
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposĂłb na karaluchy?
Problem z czytaniem??
Niestety tak. :-(
W momencie, w którym pojawiƂ się news od Ikselki
rozmawiaƂam z koleĆŒanką przez telefon, ktĂłra zwrĂłciƂa
mi uwagę, ĆŒe ƛrodki przeciw robakom mają czasami
bardzo nieprzyjemny zapach i tak się tym zasugerowaƂam,
ĆŒe zamiast "zapas", przeczytaƂam "zapach".
Bardzo przepraszam za zamieszanie.

Szukam KAPKANu w jakimƛ sklepie w Warszawie.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-02 21:32:43
Autor: Ikselka
Jaki skuteczny sposĂłb na karaluchy?
Dnia Mon, 2 Sep 2013 13:05:00 +0200, Ewa napisaƂ(a):

Bardzo przepraszam za zamieszanie.

Nie ma sprawy.

Szukam KAPKANu w jakimƛ sklepie w Warszawie.

Raczej nie znajdziesz, bo to import zza wschodniej granicy, raczej
indywidualny. Szukaj w necie, wysyƂkowo - Allegro (widzę ĆŒe chyba juĆŒ nie
ma tej aukcji) lub na tablica.pl i takich tam, zacznij od Google i
przewertuj oferty, na pewno będzie jakaƛ aktualna:
https://www.google.pl/#q=kapkan+sprzedam

Data: 2013-09-03 15:05:42
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposĂłb na karaluchy?
JuĆŒ kupiƂam. ZnalazƂam importera w Warszawie.
DrĆŒyjcie karaluchy i wszelkie inne paskudztwo. :-)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-02 21:29:27
Autor: Ikselka
Jaki skuteczny sposĂłb na karaluchy?
Dnia Mon, 2 Sep 2013 05:26:16 +0200, Ewa napisaƂ(a):

KAPKAN. [...]

ZapaS. czytaj ze zrozumieniem.

Data: 2014-01-21 04:37:27
Autor: szymon87pal

Ja polecam www.konieckaralucha.cba.pl, u mnie to dziadostwo zniknêło

Data: 2014-02-07 22:37:20
Autor: meinfred
[...]

Mnie pomogl walczyc karaluchy rosyjski srodek kapkan
kupic mozna na http://tablica.pl/oferta/kapkan-zel-na-prusaki-karaluchy-mrowki-15zl-CID628-IDyCvp.html

Data: 2016-11-17 02:51:08
Autor: szymon87pal

Ja spróbowałem ¶rodka o nazwie powder killer z strony www.e-karaluch.pl

Data: 2016-11-17 11:45:16
Autor: masti
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
szymon87pal@gmail.com wrote:

Ja spróbowałem ¶rodka o nazwie killer

i tak Ci zkillowało mózg, zê głupio spamujesz

--
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-12-05 10:04:54
Autor: ąćęƂƄóƛĆșĆŒ
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Jedeny skuteczny sposób, który stosowałem przed laty (bo po paru przeprowadzkach z betonowych bloków ze zsypami problem karaluchów znikn±ł) to był 'Szklarniak' (kupowany w sklepach ogrodniczych).

-- -- -
Jaki sposób do zastosowania obecnie byłby naprawdê skuteczny?

Data: 2017-12-03 02:27:12
Autor: szymon87pal
[...]

Użyłem kredy na karaluchy i działa :), kupiłem na kredakaraluch.pl ale w jakims markecie tez pewnie bêdzie

Jaki skuteczny sposób na karaluchy?