Jaki skuteczny sposb na karaluchy?

Data: 2013-09-01 13:23:47
Autor: Ikselka
Jaki skuteczny sposb na karaluchy?
Dnia Sat, 31 Aug 2013 07:49:13 +0200, Ewa napisał(a):

(...)
Jaki sposób do zastosowania obecnie byłby

KAPKAN. The best. Vide Google (sprzedawany w różnych miejscach) i czasem w
Allegro, akurat widzę że jest i na Allegro, bo nie zawsze:
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=kapkan&sourceid=Mozilla-search
NIE MOJA AUKCJA ani nikogo znajomego.
Działa rewelacyjnie, zabija i odstrasza. Aplikuje się kropelkę na kilka m
kw, bardzo wygodne. Byle w miejscu nie narażonym na rozmazanie lub dostęo
dzieci i zwierzaki domowe - najlepiej w szpary przypodłogowych listew,
pęknięcia przy rurach, za kuchennymi i innymi meblami itp. Środek
wypróbowany owocnie i co ważne z TRWAŁYM jak dotąd skutkiem przez moją
córkę i (dzięki mnie) przez jej koleżanki w akademiku, a ja od tamtej pory
posiadam stały zapas na wszelki wypadek, co radzę też wszystkim aktualnie i
potencjalnie narażonym.
Działa też na rybiki i prusaki, pewnie na wszelkie inne stwory biegające
też. --
XL

Data: 2013-09-01 13:47:56
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Bardzo dziękuję.

KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam stały zapas na wszelki wypadek
A jaki to zapach?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-01 18:57:01
Autor: Jawi
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
W dniu 2013-09-01 13:47, Ewa pisze:
Bardzo dziękuję.

KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam stały zapas na wszelki wypadek
A jaki to zapach?
ty poważnie pytasz? :)
Nie musi być kapkan, ogólnie skuteczne są żele w takich tubkach małych 10ml?
Działa to tak, że aplikujemy małe kropelki co 30 - 50cm. Działanie widać po kilku dniach, żadne spreje i proszki nie dziłają tak bo tłuką osobniki które są widoczne a gniazdo zostaje. Natomiast żele typu kapkan itd zaczynają działać po kilku dniach i dosięgają nawet gniazda.
kupiłem znajomej kiedyś na alledrogo jakiś taki żel bo ona tam konta nie ma i wiem dlatego jak to działa. Od roku spokój.

Data: 2013-09-01 19:13:13
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam stały zapas na wszelki wypadek

A jaki to zapach?

ty poważnie pytasz? :)

Jak najbardziej poważnie. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy
i wolałabym żeby taki środek nie był bardziej uciążliwy dla mnie
niż dla karaluchów.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-01 11:05:47
Autor: Lisciasty
Jaki skuteczny sposb na karaluchy?
W dniu niedziela, 1 wrzenia 2013 19:13:13 UTC+2 uytkownik Ewa napisa:

Jak najbardziej powanie. Jestem bardzo wraliwa na zapachy
i wolaabym eby taki rodek nie by bardziej uciliwy dla mnie
ni dla karaluchw.

Najbardziej nieinwazyjny rodek to puste puszki po fasoli, w nich woda, a w wodzie nogi od ka :]

L.

Data: 2013-09-01 20:27:07
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposb na karaluchy?
Najbardziej nieinwazyjny rodek to puste puszki po fasoli,
w nich woda, a w wodzie nogi od ka :]

Bardzo mieszne.
Nie pomyliy Ci si czasem karaluchy z pluskwami? -:))))))

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-12-29 08:37:42
Autor: alainen
Jaki skuteczny sposb na karaluchy?
W dniu niedziela, 1 wrzenia 2013 19:13:13 UTC+2 uytkownik Ewa napisa:
>>> KAPKAN. [...]

> [...]

Jak najbardziej powanie. Jestem bardzo wraliwa na zapachy

i wolaabym eby taki rodek nie by bardziej uciliwy dla mnie

chyba od karaluchw juz nie ma nic bardziej uciliwego. :)

Data: 2013-09-01 22:36:52
Autor: Ikselka
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Dnia Sun, 1 Sep 2013 13:47:56 +0200, Ewa napisał(a):

Bardzo dziękuję.

Bardzo proszę :-)

KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam stały zapas na wszelki wypadek
A jaki to zapach?

Zero zapachu, zero widoczności, widzisz i odczuwasz tylko BRAK owadów :-)))

Data: 2013-09-02 05:26:16
Autor: Ewa
[...]

No to masz stały zapach czy nie ???

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-02 10:02:59
Autor: Paweł Muszyński
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
W dniu 2013-09-02 05:26, Ewa pisze:
KAPKAN. [...]
a ja od tamtej pory posiadam stały zapas na wszelki wypadek
                                       ^^^^^^^

A jaki to zapach?

              ^^^^^^^^

Problem z czytaniem??

P.

Data: 2013-09-02 13:05:00
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Problem z czytaniem??
Niestety tak. :-(
W momencie, w którym pojawił się news od Ikselki
rozmawiałam z koleżanką przez telefon, która zwróciła
mi uwagę, że środki przeciw robakom mają czasami
bardzo nieprzyjemny zapach i tak się tym zasugerowałam,
że zamiast "zapas", przeczytałam "zapach".
Bardzo przepraszam za zamieszanie.

Szukam KAPKANu w jakimś sklepie w Warszawie.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-02 21:32:43
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 2 Sep 2013 13:05:00 +0200, Ewa napisał(a):

Bardzo przepraszam za zamieszanie.

Nie ma sprawy.

Szukam KAPKANu w jakimś sklepie w Warszawie.

Raczej nie znajdziesz, bo to import zza wschodniej granicy, raczej
indywidualny. Szukaj w necie, wysyłkowo - Allegro (widzę że chyba już nie
ma tej aukcji) lub na tablica.pl i takich tam, zacznij od Google i
przewertuj oferty, na pewno będzie jakaś aktualna:
https://www.google.pl/#q=kapkan+sprzedam

Data: 2013-09-03 15:05:42
Autor: Ewa
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Już kupiłam. Znalazłam importera w Warszawie.
Drżyjcie karaluchy i wszelkie inne paskudztwo. :-)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-09-02 21:29:27
Autor: Ikselka
Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Dnia Mon, 2 Sep 2013 05:26:16 +0200, Ewa napisał(a):

KAPKAN. [...]
[...]

ZapaS. czytaj ze zrozumieniem.

Jaki skuteczny sposb na karaluchy?