Jaki skuter wybrać ?

Data: 2011-05-29 22:44:17
Autor: Paweł.H.
Jaki skuter wybrać ?

Użytkownik "xkuba15x" <kuba57@_NOSPAM_autograf.pl> napisał w wiadomości news:b3315421e5bed250a762fcd181c039fc$1grupy.scigacz.pl...
Witam zastanawiam się nad kupnem skutera.Mam kilka na oku ale nie wiem jaki wybrać.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Będę wdzięczny za danie mi porady na ten temat.

Wszystkie wymienione przez Ciebie są podobnej klasy (najwyższa półka wśród piećdziesiątek) i mają podobne osiągi (wszystkie to dwusuwy).
Wybierz ten, który Ci się podoba i na którym jest Ci wygodnie -(Speedfight, Viva City są mniejsze, Aprilia SR, Gilera Runner większe)
Najwiecej info dot. pięćdziesiatek znajdziesz na stronie www.skutery.net

Jaki skuter wybrać ?