Jaki skuter wybrać ?

Data: 2011-05-30 10:50:07
Autor: robertbig
Jaki skuter wybrać ?
On 29 Maj, 20:24, xkuba15x <kuba57@_NOSPAM_autograf.pl> wrote:
Witam zastanawiam się nad kupnem skutera.Mam kilka na oku ale nie wiem
jaki wybrać.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot
Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Będę wdzięczny za
danie mi porady na ten temat.

Ale ja nie wiem czego oczekujesz ?
Bo jak dla mnie to najlepiej sportowy.
Aprilia SR z silnikiem Piaggio, Katana albo Gilera Runner.
To mocno zbudowane skutery. Bardzo szybkie ( pow 100km/h)
Di-tech niby tak do stówki leci. Ale za to 2l/km :D
Choc widziałem takiego DITech ,co bujał sie 125 !

Aerox i Speedfight sa wolniejsze ( 80-90km/h)
Neos i Viva podobne .Ale o normalnej stylistyce.

 Achtung!
Mam do sprzedania New Vivacity 2009r, zarejestrowany. Cena 4900pln.

Data: 2011-05-31 20:39:38
Autor: Paweł.H.
Jaki skuter wybrać ?

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:3424281e-06b6-402e-9932-72f7ff97909dp23g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Moze kolega nie przeczytał dokładnie oznaczenia i były to np Aprilia SR 125/150, Gilera 125/180 itp.....
Bo pięćdziesiatką powyżej 100km/h ?????.......no moze wg skuterowego licznika.

Data: 2011-05-31 23:47:15
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Jaki skuter wybrać ?
W dniu 2011-05-31 20:39, Paweł.H. pisze:

Moze kolega nie przeczytał dokładnie oznaczenia i były to np Aprilia SR
125/150, Gilera 125/180 itp.....
Bo pięćdziesiatką powyżej 100km/h ?????.......no moze wg skuterowego
licznika.

70 gpsowe polecisz ;) (bez sport. tłumika i lekkich rolek).

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-06-01 12:59:11
Autor: robertbig
Jaki skuter wybrać ?
On 31 Maj, 20:39, "Paweł.H." <pawelh...@usunto.gmail.com> wrote:

[...]

Niestety tylko 50 -tki.
Seryjne wszystko. Tylko odblokowane i zestrojone porządnie.

Data: 2011-06-03 23:17:22
Autor: Paweł.H.
Jaki skuter wybrać ?

[...]

Miałem Aprilię SR50 LC (gaźnikowa, chłodzona cieczą).
Do tego tuningowy wariator (Malossi), tlumik sportowy od 80tki,  sportowe sprzęglo Malossi. W trakcie eksploatacji oryginalne podzespoły zużyły się i zostaly zmienione na części tuningowe - tylko takie były w sprzedaży.Na seryjnym cylindrze 50ccm po remoncie silnika. Poskałdany i ustawiony w cieszącym się najlepszą sławą w tamtym czasie podwarszawskim serwisie Megabet.
A więc można powiedzieć max co można było zrobić z pięćdziesiątką. Silniczek wysilony na maksa.
Prędkość maks mierzyłem z samochodem - bo licznik pokazywał jakieś bzury - było to ok 90kmh i czuć wtedy było brak sterowności. Stówki nigdy nie osiągnął.
Tym bardziej nie wydaje się to możliwe na częściach seryjnych, (na których mój skuterek był odczuwalnie słabszy).
Do niedawna miałem 125 4T i maks prędkość to było 109kmh (GPS) - motocykl miał ok 11KM, czyli znacznie więcej niż seryjna 50tka.
Wiem, ze z dwusuwa jest wieksza moc, ale jak pamietam z czasów skuterowych dla pięćdziesiatek, nawet częściwo zrobionych , 100kmh było granicą nieosiągalną, taką prędkoscią chwalili sie tylko ci, którzy zastosowali pełny tuning, włacznie z cylindrem 80ccm, wiekszym gaźnikiem itp.

Data: 2011-06-04 05:28:51
Autor: robertbig
Jaki skuter wybrać ?
On 3 Cze, 23:17, "Pawe .H." <pawelh...@usunto.gmail.com> wrote:
> Moze kolega nie przeczyta dok adnie oznaczenia i by y to np Aprilia SR
> 125/150, Gilera 125/180 itp.....
> Bo pi dziesiatk powy ej 100km/h ?????.......no moze wg skuterowego
> licznika.

Niestety tylko 50 -tki.
Seryjne wszystko. Tylko odblokowane i zestrojone porz dnie.

Mia em Aprili SR50 LC (ga nikowa, ch odzona ciecz ).
Do tego tuningowy wariator (Malossi), tlumik sportowy od 80tki,

Ale jaka aprilie ? Z jakim silnikiem ? Z którego roku ?
Tem komin od 80-ki juz świadczy o "znajomości" zagadnienia.

 sportowe
sprz glo Malossi.

Sprzegła, wariatory pomagaja tylko wykorzystać lepiej moc. Ale jej nie
produkuja.

 W trakcie eksploatacji oryginalne podzespo y zu y y si i
zostaly zmienione na cz ci tuningowe - tylko takie by y w sprzeda y.Na
seryjnym cylindrze 50ccm po remoncie silnika. Poska dany i ustawiony w
ciesz cym si najlepsz s aw w tamtym czasie podwarszawskim serwisie
Megabet.
A wi c mo na powiedzie max co mo na by o zrobi z pi dziesi tk . Silniczek
wysilony na maksa.
Pr dko maks mierzy em z samochodem - bo licznik pokazywa jakie bzury -
by o to ok 90kmh i czu wtedy by o brak sterowno ci. St wki nigdy nie
osi gn .
Tym bardziej nie wydaje si to mo liwe na cz ciach seryjnych, (na kt rych
m j skuterek by odczuwalnie s abszy).

Tylko ci sie wydaje.

Data: 2011-06-04 18:17:45
Autor: Paweł.H.
Jaki skuter wybrać ?

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:d0e9da55-f29f-46b0-9d9b-018defce9367c20g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

osi gn .
Tym bardziej nie wydaje si to mo liwe na cz ciach seryjnych, (na kt rych

Wariator nie produkuje mocy, raczej likwiduje dziurę w przyspieszeniu, a waga rolek decyduje o zależnosci vmax/przyspieszenie.
Aprilia SR 50 LC '1995 (albo 1996-nie pamiętam) silnik minarelli chłodzony cieczą (leżący cylinder).

Jaki skuter wybrać ?