Jaki smartfon?

Data: 2013-05-20 11:58:54
Autor: Yakhub
Jaki smartfon?
W liście datowanym 20 maja 2013 (10:46:34) napisano:

Kończy mi sie dwuletnia umowa w Play i zastanawiam się, jaki smartfon sobie wybrać (mam zamiar wziąć znowu na 2 lata)? Mam obecnie Samsunga i5700 Spica na Androidzie 2.1-update1, który rewelacyjny nie jest, jak
wiadomo... ;) Zależy mi na najnowszym Androidzie, dobrym ekranie dotykowym i szybkim procku... Reszta 'ficzersów' jak najbardziej mile widziana. :) Dostałem wstępną propozycję na Sony Xperia E za 49 zl, Huawei G300 za 59 zł czy też LG L3 za symboliczna złotówkę... Proszę o
radę, propozycję, sugestie... :)

Od   LG   L3  trzymaj  się  z  daleka  -  koszmarny  ekran  o  niskiej
rozdzielczości.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub