Jaki smartfon kupić?

Data: 2018-10-08 19:30:31
Autor: ToMasz
Jaki smartfon kupić?
W dniu 08.10.2018 o 14:47, kapitalikk pisze:
Dzień dobry
Noszę się z zakupem pierwszego w życiu smartfona.
Po głębokiej analizie doszedłem do wniosku, że potrzebuję antywstrząsowy wodoodporny i przeciwpyłowy smartfon.

jakikolwiek, plus odpowiednia obudowa

ToMasz

Data: 2018-10-09 15:39:34
Autor: kapitalikk
Jaki smartfon kupić?
jakikolwiek, plus odpowiednia obudowa

Do do wymienionych przeze mnie jeszcze obudowa?!!!
Na co zwrócić uwagę wybierając w takim razie obudowę?

Pozdrawiam

Data: 2018-10-09 19:03:06
Autor: ToMasz
Jaki smartfon kupić?
W dniu 09.10.2018 o 15:39, kapitalikk pisze:
jakikolwiek, plus odpowiednia obudowa

Do do wymienionych przeze mnie jeszcze obudowa?!!!
Na co zwrócić uwagę wybierając w takim razie obudowę?

Pozdrawiam

cytuje:
Po głębokiej analizie doszedłem do wniosku, że potrzebuję antywstrząsowy wodoodporny i przeciwpyłowy smartfon.
koniec cytatu.
te warunki, ograniczyły liczbę telefonów do 3, mało znanych z dupiatym procesorem. ja mam sposób na rozszerzenie tej listy. kup samsunga, motorole, lg, czy nawet iphona i odpowiednią, czyli antywstrząsową, wodoodporną i pyło odporną obudowę. widziałem takie skręcane, z aluminiową ramką.

ToMasz

Data: 2018-10-09 19:36:24
Autor: kapitalikk
Jaki smartfon kupić?
W dniu 09.10.2018 o 19:03, ToMasz pisze:
[...]

Chyba o taką odpowiedź mi chodziło.
Co do procesora, to się nie znam sie na nich ale bardzo dziękuję za sugestię. Nie znam się na smartfonach, dlatego właśnie Twoja odpowiedź mi bardzo pomogła. Poszerzyła horyzont.
Dziękuję

Jaki smartfon kupić?