Jaki smartfon niedotykowy?

Data: 2011-09-20 10:25:09
Autor: Waldek Godel
Jaki smartfon niedotykowy?
Dnia Tue, 20 Sep 2011 07:40:14 +0200, Orion napisał(a):

Chciałbym kupić telefon/smartfon z następującymi właściwościami:

- wifi
- nawigacja samochodowa
- aparat z autofocusem do robienia zdjęć tekstów
- dioda do świecenia latarką
- w miarę mocna bateria

Z poszukiwań wychodzą mi tylko nokia e71 i e75, ale obie mają dość małe ekrany więc nie wiem czy nadadzą się do przeglądania Internetu czy nawigacji.
Jest jeszcze jakiś telefon, na który powinienem zwrócić uwagę?

Blackberry 9300 albo 9780 (ze wskazaniem na ten drugi), choć te pełnię
swoich możliwości rozwijają z odpowiednią usługą, a nawigacje sa dosyć
słabe - niemniej są.
Sam sobie zresztą ograniczasz, bo zdecydowana większość programów
nawigacyjnych wymaga ekranu dotykowego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-09-20 12:16:03
Autor: Orion
Jaki smartfon niedotykowy?

[...]

Kurcze. Może jednak powinienem się przekonać do dotykowca?

Przyglądam się jeszcze nokii C6-00.
Z tego co widzę, to większość funkcji można chyba obsłużyć za pomocą wysuwanej klawiatury qwerty i manipulatora kierunkowego.
Dobrze myślę?

Czy nokia C6 to w ogóle dobry pomysł?

--
Marek

Data: 2011-09-20 14:57:04
Autor: !sp
Jaki smartfon niedotykowy?

Użytkownik "Orion" <orion_tnij_000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j59p6l$rod$1news.onet.pl...
Kurcze. Może jednak powinienem się przekonać do dotykowca?

Kup sobie lepiej samą nawigację. Są tanie.
Nie przestanie działać jak zadzwoni telefon.

Data: 2011-09-20 15:35:15
Autor: J.F
Jaki smartfon niedotykowy?
Użytkownik "Orion"  napisał w wiadomości
Kurcze. Może jednak powinienem się przekonać do dotykowca?

Jak sie boisz malych ekranow, to jak najbardziej.

Przyglądam się jeszcze nokii C6-00.
Z tego co widzę, to większość funkcji można chyba obsłużyć za pomocą wysuwanej klawiatury qwerty i manipulatora kierunkowego.
Dobrze myślę?

Dobrze, ale mozna tez palcem

Czy nokia C6 to w ogóle dobry pomysł?

Srednio. Ja tam nie jestem zbyt zadowolony z wyboru ... aczkolwiek troche powatpiewam czy iphone bylby znaczaco lepszy :-)

J.

Data: 2011-09-21 14:04:45
Autor: Pszemol
Jaki smartfon niedotykowy?
"Orion" <orion_tnij_000@poczta.onet.pl> wrote in message news:j59p6l$rod$1news.onet.pl...
Przyglądam się jeszcze nokii C6-00.
Z tego co widzę, to większość funkcji można chyba obsłużyć za pomocą wysuwanej klawiatury qwerty i manipulatora kierunkowego.
Dobrze myślę?

Ale po co sobie życie utrudniać skoro ekran dotykowy taki fajny
może być jeśli dobrze zaprojektowany jest user interface?

Data: 2011-09-22 08:02:36
Autor: Orion
Jaki smartfon niedotykowy?
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5cqtt.6gg.0@poczta.onet.pl...

[...]

To który telefon jest tak wygodny w użyciu ekranu dotykowego?
Ja próbowałem używać HTC HD2 i uważam, że to totalna porażka...

--
Marek

Data: 2011-09-22 07:45:17
Autor: Pszemol
Jaki smartfon niedotykowy?
"Orion" <orion_tnij_000@poczta.onet.pl> wrote in message news:j5ej3i$ajn$1news.onet.pl...
[...]

Opisz swoje wrażenia i napisz konkretnie co Ci pszeszkadza
w dotykowcu... Z czym masz konkretnie problemy.

Ja używam iPhone 4 od ponad roku i jestem zachwycony jakością
jego obrazu LCD i jakością pracy jego ekranu dotykowego...
Do tego jest bardzo solidnie wykonany i dobrze leży w ręce
będąc cienki i nie zbyt duży do objęcia dłonią i pisania na jego
klawiaturze wirtualnej SMSów w pionie jednym kciukiem.

Data: 2011-09-22 21:25:52
Autor: J.F.
Jaki smartfon niedotykowy?
Dnia Thu, 22 Sep 2011 07:45:17 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Tak nawiasem mowiac to patrze na swoja nokie - ekran upackany paluchami, w
sloncu kiepsko widac, bo wszystko sie od tych paluchow odbija ... i nie
bardzo sobie wyobrazam jak apple mialoby to naprawic.
ekran odporny na zatluszczenie ? J.

Data: 2011-09-22 16:37:49
Autor: Pszemol
Jaki smartfon niedotykowy?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:11b7ag6656ms2.1stqq0jlrfyv.dlg40tude.net...
[...]

Dokładnie tak to naprawili. Mają powierzchnię która nie lubi się
z tłuszczem - a więc każde odciski palców można wytrzeć prosto
jednym ruchem o spodnie czy koszule i ekran jest jak nowy...

Data: 2011-09-21 01:41:53
Autor: Mackenzi
Jaki smartfon niedotykowy?
On 20 Wrz, 11:25, Waldek Godel <nos...@youreholdingitwrong.org> wrote:
> [...]

Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński

Waldek ma racje... BB 9780... Mam, używam i jest rewelka jako telefon,
komunikator i na dobrą sprawę jak Ci trzeba to i modem. Aparat robi
naprawdę bardzo ładne zdjęcia (smasung, nokia i cała reszta zostaje w
tyle w tym temacie)...
Dotykowiec...? Też fajny i funkcjonalny pod jednym małym warunkiem, że
jest to min. 7 cali... Mam jeszcze GTAB'a i naprawdę rewelacyjna
maszynka do pracy, sporadycznie można sobie z niego zadzwonić przez
słuchawkę bluetooth albo zestaw głośnomówiący no i rewelka jako
nawigacja (w moim przypadku naviexpert) a także mobilny terminal
zdalnego pulpitu RDP, ssh itd...
Na BB z nawigacji polecam także naviexperta jednak jest mały zonk :-
( Jak dowiedziałem się od obsługi klienta NE, jedynym dystrybutorem NE
na BB jest sieć Orange więc tu może być mały problem :-( ale możesz
szukać jeszcze innych nawigacji.

Data: 2011-09-21 10:00:22
Autor: Waldek Godel
Jaki smartfon niedotykowy?
Dnia Wed, 21 Sep 2011 01:41:53 -0700 (PDT), Mackenzi napisał(a):

[...]

Nie, no nie przesadzajmy, zdjęcia są rewelacyjne jak na Blackberry, ale
dosyć przeciętne jak na współczesną komórkę. Ostrość (nawet tych ostrych)
jest taka sobie, barwy są często przekłamane itp.  Ale jak na BB jest i tak
dobrze, bo to co robiły poprzednie modele to masakra była.

[...]

ma też spore wady jako smartfon - brak wielu popularnych programów (np.
Skype), GG (ten co jest to masakra jest, trzeba knuć z Gtalkiem i
transportem jabbera), w ogóle ilość programów jest taka sobie. Jeżeli
chodzi o darmowe programy to już w ogóle masakra.

to też spora przesada: http://www.naviexpert.pl/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

Data: 2011-09-23 11:13:57
Autor: Jeremiasz
Jaki smartfon niedotykowy?
[...]

Fora GT donoszą, że Skype jest i to wręcz w wersji z video-rozmowami (trzeba mieć Androida 2.3 - a ten na razie tylko u zachodnich dostawców).
Do GG polecam z kolei Palringo - działa super i ma obsługe jeszcze wielu innych komunikatorów.

JA

Data: 2011-09-23 12:09:13
Autor: Waldek Godel
Jaki smartfon niedotykowy?
Dnia Fri, 23 Sep 2011 11:13:57 +0200, Jeremiasz napisał(a):

[...]

źle zacytowałem, nie zauważyłem, że zmieniłeś temat, ja ciągle o Blackberry
:-/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

Jaki smartfon niedotykowy?