Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??

Data: 2013-09-19 12:02:47
Autor: martusiaaaa
Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
Jaki dobry smartfon do ktorego mozna wlozyc zwykla karte sim ??

Data: 2013-09-19 18:38:23
Autor: Helios
W dniu 2013-09-19 12:02, martusiaaaa pisze:
Jaki dobry smartfon do ktorego mozna wlozyc zwykla karte sim ??

a jakie są niezwykłe sim?

Data: 2013-09-19 18:47:05
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2013-09-19 18:41, martusiaaaa pisze:
W dniu 2013-09-19 18:38, Helios pisze:
W dniu 2013-09-19 12:02, martusiaaaa pisze:
Jaki dobry smartfon do ktorego mozna wlozyc zwykla karte sim ??

a jakie są niezwykłe sim?

micro sim ??
A cos ma Microsim poza Iphonem??

Paweł

Data: 2013-09-19 18:54:17
Autor: martusiaaaa
W dniu 2013-09-19 18:47, Paweł Muszyński pisze:
[...]

wiekszość ma micro sim np nexus, htc one, xperia t itd

Data: 2013-09-19 19:06:56
Autor: JoteR
Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
"Paweł Muszyński" napisał:

Jaki dobry smartfon

Ale co *dla ciebie* znaczy dobry?
Bo na ten przykład dla mnie "dobry" oznacza
a) mały - niewiele większy od karty kredytowej
b) LED - musi być używalny jako latarka.
c) możliwość współpracy z PC w trybie "modem" oraz "mass storage"
Mój obecny telefon spełnia te wymagania, chociaż punkt b) kulawo, no ale on nie jest "smartfonem" (cokolwiek to oznacza)

do ktorego mozna wlozyc zwykla karte sim ??

a jakie są niezwykłe sim?

micro sim ??

A cos ma Microsim poza Iphonem??

HTC One S dla naprzykładu. I jeszcze pewnie parę innych, jak Xperia Z.

JoteR

Data: 2013-09-19 18:32:52
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 19 Sep 2013 19:06:56 +0200, JoteR napisał(a):

do ktorego mozna wlozyc zwykla karte sim ??

a jakie s± niezwykłe sim?

micro sim ??

A cos ma Microsim poza Iphonem??

HTC One S dla naprzykładu. I jeszcze pewnie parę innych, jak Xperia Z.

Bior±c pod uwagę trendy, to aktualnie microSIM jest normalnym simem. A
miniSIM za niedługo odejdzie do historii jak ten pełnowymiarowy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-09-19 19:45:56
Autor: JoteR
"Waldek Godel" napisał:

Bior±c pod uwagę trendy, to aktualnie microSIM jest normalnym simem.
A miniSIM za niedługo odejdzie do historii jak ten pełnowymiarowy.

Dlatego trochę mnie zaintrygowało te (to?) kryterium wyboru aparatu.
S± jakie¶ problemy z wymian± karty SIM u operatorów? Da się to załatwić wysyłkowo? Bo może w±tkopodawca ma daleko do salonu albo ma kartę wirtualnego?

JoteR

Data: 2013-09-19 17:54:31
Autor: Pszemol
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:523b385d$0$1252$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież wystarcz± do tego nożyczki...

https://www.google.com/#q=wycinanie+karty+sim

Data: 2013-09-20 06:58:49
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

S± jakie¶ problemy z wymian± karty SIM u operatorów?

Przecież wystarcz± do tego nożyczki...

No tak, dla abonentów Orange, szczególnie z Krakowa, jest to jedyne wyj¶cie ;->

JoteR

Data: 2013-09-21 13:25:52
Autor: Pszemol
"JoteR" <usenet@interia.eu> wrote in message news:523bd61e$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

S± jakie¶ problemy z wymian± karty SIM u operatorów?

Przecież wystarcz± do tego nożyczki...

No tak, dla abonentów Orange, szczególnie z Krakowa, jest to jedyne wyj¶cie ;->

Nie jedyne ale z pewno¶ci± łatwe do wykonania w każdej
chwili bez wychodzenia z domu...

Data: 2013-09-19 18:56:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 19 Sep 2013 19:45:56 +0200, JoteR napisał(a):

Dlatego trochę mnie zaintrygowało te (to?) kryterium wyboru aparatu.

Pewnie dokładnie takie same jak kryteria wyboru budżetowego smartfonu

Data: 2013-09-19 20:46:04
Autor: ToMasz
W dniu 19.09.2013 19:45, JoteR pisze:
"Waldek Godel" napisał:

[...]

może facet przekłada sima z telefonu do modemu? W modemie słabo się trzyma mikrus w przej¶ciówce powiększaj±cej. szczególnie trudno się to to montuje jak się ma duze paluchy. ja bez sklejenia ta¶m± klej±c±  mam problemy

ToMasz

Data: 2013-09-19 19:58:58
Autor: m4rkiz
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:523b466c$0$1249$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ramka z mini, z wlasciwej strony podklejona wlasnie cienka tasma, srodek
tasmy gdzie wypada micro sim dotkniety palcem zeby trzymalo na 50%

i przelozenie zajmuje (mi) 3 sekundy

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-09-20 00:06:08
Autor: Maciej Bebenek
Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

może facet przekłada sima z telefonu do modemu? W modemie słabo się
trzyma mikrus w przejściówce powiększającej. szczególnie trudno się to to
montuje jak siÄ™ ma duze paluchy. ja bez sklejenia taĹ›mÄ… klejÄ…cÄ…  mam problemy

Bardzo uprzejmie przepraszam, ale posiadam nanosima włożonego w przelotkę
do mikrosima, która to przelotka jest włożona w ramkę od minisima.
Minimalna zręczność w palcach i wszystko wchodzi tam, gdzie ja chcę :-)

Data: 2013-09-19 20:55:19
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniÄ…cy siÄ™ nazwÄ… JoteR
naskrobał(a):

HTC One S dla naprzykładu.

Tenże właśnie ma microSim, sam posiadam takowego i po zakupie skontaktować
się zmuszonym był z panią wymieniająca miniSim na microSim w salonie wielce
oświetlonego operatora telefonii komórkowej.
--
....::: WISKOLER :::...
  No i co, Stirlitz? Poznajecie te rÄ™kawiczki? – triumfalnie spytaĹ‚

Data: 2013-09-19 21:18:52
Autor: JoteR
" ...:::WISKOLER:::..." napisał:

A cos ma Microsim poza Iphonem??

HTC One S dla naprzykładu.

Tenże właśnie ma microSim,

No właśnie o tym też piszę ;->

sam posiadam takowego i po zakupie skontaktować się zmuszonym był
z paniÄ… wymieniajÄ…ca miniSim na microSim w salonie wielce
oświetlonego operatora telefonii komórkowej.

Też znajduje się w orbicie moich zainteresowań z racji nieubłaganie zbliżającej się daty wygaśnięcia cyrografu. Zaraz po LG Swift L7 II a przed HTC Desire X i LG P880 Swift 4X HD. Oczywiście wszystkie te aparaty są "chwilowo niedostępne" u mojego operatora, ale ja mam czas i całkiem niezłą (jak dla mnie) taryfę.
Dostępne i ostro "promowane" LG Swift L5 i Nokia Lumia 625 są dla mnie nie do przyjęcia ze względu na brak diody doświetlającej (czytaj - latarki) u tego pierwszego i obecność Windows 8 w tym drugim.
Niech konsultanty kombinujÄ… dalej ;->

JoteR

Data: 2013-09-20 19:12:06
Autor: ...:::WISKOLER:::...
[...]

Widoczniem źle odczytałem twoje intencje.
A co do nowej słuchawki:
Uparłem się był obecnie na HTC ONE, ale operator mój światły stwierdza iż
zanabywszy LG ukontenowany będę. Tłumaczę debilowi po drugiej stronie tubki
iż tylko HTC to mi chce wręczyć jakąś Lumię z oknami na pokładzie, a ja
uczulonym na przeciągi i nie trawię tegoż. Też poczekiwać będę, czas mając
na toĹĽ.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz budzi się koło drugiej i pomyślał:

Data: 2013-09-24 19:34:24
Autor: MarcinN
W dniu 2013-09-19 21:18, JoteR pisze:

Też znajduje się w orbicie moich zainteresowań z racji nieubłaganie
zbliżającej się daty wygaśnięcia cyrografu.

Umowę nazywasz cyrografem, ale już przebierasz nogami, żeby podpisać nowy? Zdecyduj się na coś.

Data: 2013-09-24 19:31:15
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 24 Sep 2013 19:34:24 +0200, MarcinN wrote:
> [...]

> zbliżaj±cej się daty wyga¶nięcia cyrografu.

 Umowę nazywasz cyrografem, ale już przebierasz nogami, żeby podpisać  nowy? Zdecyduj się na co¶.

Umowy terminowe daja zwykle jakies korzysci, widzisz gdzies sprzecznosc?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-09-24 23:52:42
Autor: Maciej Bebenek
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

Umowy terminowe daja zwykle jakies korzysci, widzisz gdzies sprzecznosc?

Zwykle nie. Natomiast można znaleźć przypadek, kiedy dają.

Data: 2013-09-26 20:13:37
Autor: John Kołalsky
Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??

UĹĽytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>

Umowy terminowe daja zwykle jakies korzysci, widzisz gdzies sprzecznosc?

Zwykle nie. Natomiast można znaleźć przypadek, kiedy dają.

Z połowa terminowa jest, więc musi dają korzyści, że tylu się na nie decyduje

Data: 2013-09-26 22:52:44
Autor: Maciej Bebenek
John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:
[...]

Tu się kłania przypadek 87% procent pań z Gdańska, które nie widzą różnicy
;-)

Najczęsciej to telefon za złotówkę. A jak liczyć rzeczywisty koszt takiego
telefonu, nie muszę chyba tłumaczyć.

Data: 2013-09-26 23:31:44
Autor: JoteR
"Maciej Bebenek" napisał:

Najczęsciej to telefon za złotówkę. A jak liczyć rzeczywisty koszt takiego
telefonu, nie muszę chyba tłumaczyć.

Ależ tłumacz, śmiało.Na naukę ponoć nigdy nie jest za późno.
Więc jaki jest rzeczywisty koszt takiego np. HTC One S, dostępnego za 429 netto w taryfie za 39,99? Dla ułatwienia: ta sama taryfa bez telefonu jest o dychę netto niższa a sam aparat wg ceneo kosztuje najmarniej 889 zł netto.Róznica na abonamencie wynosi w 24-miesięcznym okresie 240 zł netto, a różnica w cenie aparatu - niemal dwukrotnie więcej. Zatem...?

JoteR

Data: 2013-09-27 08:32:12
Autor: Maciej Bebenek
"Maciej Bebenek" napisał:

[...]

jest o dychÄ™ netto niĹĽsza a sam aparat wg ceneo kosztuje najmarniej 889
zł netto.Róznica na abonamencie wynosi w 24-miesięcznym okresie 240 zł
netto, a różnica w cenie aparatu - niemal dwukrotnie więcej. Zatem...?

Być może to jest właśnie jeden z tych nielicznych przypadków, kiedy się
opłaca? ;-)

Data: 2013-09-27 17:17:41
Autor: JoteR
"Maciej Bebenek" napisał:

Więc jaki jest rzeczywisty koszt takiego np. HTC One S,

Być może to jest właśnie jeden z tych nielicznych przypadków,
kiedy się opłaca? ;-)

Jak już kiedyś pisałem - jestem ubogim człowiekiem i nie stać mnie na abonamenty beztelefonowe ani tym bardziej na prepaidy ;->

JoteR

Data: 2013-09-27 18:33:35
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Fri, 27 Sep 2013 17:17:41 +0200, JoteR napisał(a):

[...]

No offence, ale z ciekawości: poprawia Ci się jak poplujesz na
prepaidowcĂłw? Czy to moĹĽe inna motywacja?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-09-28 02:02:37
Autor: J.F.
Dnia Thu, 26 Sep 2013 23:31:44 +0200, JoteR napisał(a):
"Maciej Bebenek" napisał:
Najczęsciej to telefon za złotówkę. A jak liczyć rzeczywisty koszt takiego
telefonu, nie muszę chyba tłumaczyć.
Ależ tłumacz, ¶miało.Na naukę ponoć nigdy nie jest za póĽno.
[...]

Gdzie taka oferta ?

J.

Data: 2013-09-28 02:22:32
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

[...]

W Jedynie Słusznej Sieci, Formuła Play Unlimited (plus 2 ptaszki) dla firm na przedłużenie. Parę dni temu, obmacawszy w salonie srebrny egzemplarz, prawie się zdecydowałem, ale pomy¶lałem sobie - mam jeszcze miesi±c czasu, poszukam przez ten czas haczyków, być może nawet z pomoc± szanownej grupy ;->

JoteR

Data: 2013-09-28 15:47:20
Autor: J.F.
Dnia Sat, 28 Sep 2013 02:22:32 +0200, JoteR napisał(a):
[...]

A jakie ptaszki ? Bo ja widze ze w Formula Play darmowe tylko rozmowy do Play, A w formule 4.0 z telefonem to 50zl.
HTC one S kosztuje wtedy 289zl, co nadal jest dobra oferta.

A, widze, dwa ptaszki, 300 minut do innych seci i 1GB internetu.

Ale pomyliles jeden szczegol. +VAT.
No i e-fakture ... jak na to kontrola skarbowa patrzy ?
Parę dni temu, obmacawszy w salonie srebrny egzemplarz, prawie się zdecydowałem, ale pomy¶lałem sobie - mam jeszcze miesi±c czasu, poszukam przez ten czas haczyków, być może nawet z pomoc± szanownej grupy ;->

Wychodzi na to ze zaczyna sie wojna cenowa :-)

Blokade na smsy premium maja dobra ? :-)

J.

Data: 2013-09-28 21:42:46
Autor: JoteR
"J.F."  napisał:

A, widze, dwa ptaszki, 300 minut do innych seci i 1GB internetu.

Ale pomyliles jeden szczegol. +VAT.

1. Wszystkie ceny podawałem netto.
2. Je¶li gdzie¶ pomin±łem słowo "netto" - patrz pkt. 1.

No i e-fakture ... jak na to kontrola skarbowa patrzy ?

Jaka kontrola skarbowa? Ja tego nie wrzucam w koszty.

Blokade na smsy premium maja dobra ? :-)

Nie wiem, od pięciu lat nie wysyłam. W każdym razie w Play24 jest do¶ć rozbudowana sekcja blokad i ograniczeń kwotowych dla różnych rodzajów poł±czeń. Chyba działa, bo jedyne przekroczenia abonamentu mam po doładowaniach prepaidów dzieci.

JoteR

Data: 2013-09-28 22:11:22
Autor: J.F.
Dnia Sat, 28 Sep 2013 21:42:46 +0200, JoteR napisał(a):
"J.F."  napisał:
A, widze, dwa ptaszki, 300 minut do innych seci i 1GB internetu.
Ale pomyliles jeden szczegol. +VAT.
1. Wszystkie ceny podawałem netto.

No to ... jesli ci sie uda znalezc podobny abonament bez telefonu za
30 zl brutto, czyli 24 netto, to przeplacasz 16 netto, czyli
No i e-fakture ... jak na to kontrola skarbowa patrzy ?
Jaka kontrola skarbowa? Ja tego nie wrzucam w koszty.

Ale to jednak "dla firm". Firma zazwyczaj wrzuca/potrzebuje faktury.

Blokade na smsy premium maja dobra ? :-)
Nie wiem, od pięciu lat nie wysyłam.

Taki HTC sam ci bedzie wysylal :-)

J.

Data: 2013-09-28 22:16:07
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

1. Wszystkie ceny podawałem netto.

No to ... jesli ci sie uda znalezc podobny abonament bez telefonu
za 30 zl brutto, czyli 24 netto, to przeplacasz 16 netto, czyli

Chyba się pogubiłe¶ :-/

JoteR

Data: 2013-09-28 23:15:04
Autor: J.F.
Dnia Sat, 28 Sep 2013 22:16:07 +0200, JoteR napisał(a):
"J.F." napisał:
1. Wszystkie ceny podawałem netto.
No to ... jesli ci sie uda znalezc podobny abonament bez telefonu
za 30 zl brutto, czyli 24 netto, to przeplacasz 16 netto, czyli

Chyba się pogubiłe¶ :-/

Nie. To ze bez telefonu Play chce 30zl netto, nie znaczy ze podobnego
abo nie znajdziesz (wkrotce) za 24 netto, bo widze ze wszyscy sie
skupili na celu 29 zl brutto ... plus cos jeszcze wyrwac od klienta.

A wtedy twoje 39.99 netto to 16 zl drozej. *24=384, i to juz ttylko
100zl taniej. Fakt ze to nadal dobra oferta ... o ile komus akurat te
ilosci odpoowiadaja ...

J.

Data: 2013-09-29 01:33:33
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

Nie. To ze bez telefonu Play chce 30zl netto, nie znaczy ze podobnego
abo nie znajdziesz (wkrotce) za 24 netto, bo widze ze wszyscy sie
skupili na celu 29 zl brutto ... plus cos jeszcze wyrwac od klienta.

Wkrótce, inni... słyszę to odk±d czytam tę grupę.
Mnie cyrograf kończy się za miesi±c. I nie, nie "przebieram nóżkami", żeby podpisać następny, ale nie mam zamiaru po¶więcać czasu na długotrwałe poszukiwania, gdzie by tu wyrwać 5 zł. taniej. Zwłaszcza w sieciach, które nie oferuj± mi mozliwo¶ci skorzystania z nadajników "obcych". Ten czas wolę po¶więcić na zarobienie pieniędzy na pokrycie tej oszałamiaj±cej różnicy, która i tak nie pokryje mi różnicy w cenie aparatu.

A wtedy twoje 39.99 netto to 16 zl drozej.

Od czego? Od hipotetycznych dywagacji "gdzie¶, kiedy¶"?
Bo oferty z 1-gigabajtowym internetem w tej cenie, póki co - nie widzę.

*24=384, i to juz ttylko 100zl taniej.

Przypominam, że wyj¶ciowa teza była taka, że za aparaty w abonamencie przepłaca się straszliwie. Jak bardzo? Tę oczywist± dla poniektórych, acz starannie przez nich ukrywan± wiedzę staram się wydobyć od nich już pi±ty rok. Na razie stanęło na "100 zł. taniej". Co prawda nie wiadomo, od czego taniej, ale niech wam będzie. Co¶ słabo wam idzie, albo lubicie stopniować poczucie grozy ;->

Fakt ze to nadal dobra oferta ... o ile komus akurat te
ilosci odpoowiadaja ...

Praktycznie każda oferta z trzycyfrow± liczb± minut jest, jak dla mnie, "unlimited".
Tym bardziej, że rozmowy zarówno wewn±trzsieciowe, jak i na numery stacjonarne s± faktycznie "unlimited".
A wracaj±c do ceny aparatu - te 5 stów akurat mam w kieszeni, natomiast mam opory przed wyrwaniem z domowego budżetu (wydrenowanego z lekka zakupem podręczników dla trójki dzieci) ponad tysi±ca złotych. S± pilniejsze wydatki ;-)

JoteR

Data: 2013-09-28 20:21:44
Autor: Maciej Bebenek
"Maciej Bebenek" napisał:

[...]

jakoś nie mogę znaleźć takiej taryfy

Data: 2013-09-28 22:02:44
Autor: JoteR
"Maciej Bebenek" napisał:

[...]

Kolega J.F. w końcu znalazł ;->
http://dlafirm.play.pl/telefony/Telefony_retencja/
Zjedź suwaczkiem na dół do 19,99 i postaw 2 ptaszki.
I tak, wiem, ĹĽe te 39,99 to kwota netto.

JoteR

Data: 2013-09-27 07:15:57
Autor: J.F.
Dnia Thu, 26 Sep 2013 22:52:44 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:
Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl>
Umowy terminowe daja zwykle jakies korzysci, widzisz gdzies sprzecznosc?
Zwykle nie. Natomiast można znaleĽć przypadek, kiedy daj±.
Z połowa terminowa jest, więc musi daj± korzy¶ci, że tylu się na nie decyduje
Tu się kłania przypadek 87% procent pań z Gdańska, które nie widz± różnicy
;-)
Najczęsciej to telefon za złotówkę. A jak liczyć rzeczywisty koszt takiego
telefonu, nie muszę chyba tłumaczyć.

W tej chwili owszem, drogie te telefony za zlotowke.
Dawniej nie bylo to takie wyrazne.

J.

Data: 2013-09-24 21:11:45
Autor: J.F.
Dnia Tue, 24 Sep 2013 19:34:24 +0200, MarcinN napisał(a):
[...]

Sie zdecydowal. Na nowego smartfona.
Tylko jeszcze nie wie jakiego.

J.

Data: 2013-09-25 02:04:10
Autor: JoteR
"MarcinN" napisał:

Też znajduje się w orbicie moich zainteresowań z racji nieubłaganie
zbliżającej się daty wygaśnięcia cyrografu.

UmowÄ™ nazywasz cyrografem, ale juĹĽ przebierasz nogami,
żeby podpisać nowy? Zdecyduj się na coś.

Ale chciałeś się o coś zapytać? Na przykład o etymologię i pierwotne znaczenie określenia "cyrograf"? Służę uprzejmie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cyrograf
pierwszy akapit. Ludyczne rozumienie tego zwrotu pozostawiam niepoprawnym romantykom, tkwiącym w mylnym przekonaniu, że zawieranie terminowych umów cywilno-prawnych to czyste ZUO, ograniczające ich rzekomą wolność. Tym samym, którzy bez żenady podpisują 2-letnie umowy np. na TV kablową i obłudnie pomstują przeciw umowom "śmieciowym".

JoteR

Data: 2013-09-25 11:56:06
Autor: MarcinN
W dniu 2013-09-25 02:04, JoteR pisze:

[...]

Ha, ha, ha.
Kogo chcesz nabrać? Miałeś na myśli greckie pochodzenie oznaczające umowę spisaną własnoręcznie? Jasne, jasne.

Jak już walnąłeś gafę to po prostu pomiń to milczeniem. Nie mam zamiaru poświęcać tej sprawie ani minuty więcej.

Data: 2013-09-25 17:53:29
Autor: JoteR
"MarcinN" napisał:

[...]

Jak widać, nawet doczytanie do końca tego króciutkiego akapitu przerasta możliwości niektórych. Pozwolę sobie zacytować: "... dokumenty związane z działalnością prawno-prywatną jak umowy, kwity, zobowiązania czy rewersy"

Jak już walnąłeś gafę to po prostu pomiń to milczeniem.

Wydurniłeś się z tym "przebieraniem nóżkami" i nawet nie stać cię, żeby przeprosić. Co za prostak.

Nie mam zamiaru poświęcać tej sprawie ani minuty więcej.

Całe szczęście, bo już poświęciłeś o minutę za dużo (chociaż miałeś szansę zachować milczenie).
Wystarczająco dużo, żeby rozwiać wątpliwości.

JoteR

Data: 2013-09-25 18:28:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
Przypominam, że w nawiasach kwadratowych zapisuję
swoje my¶li -- nie wolno tego czytać.

"JoteR" 52422880$0$2216$65785112@news.neostrada.pl

znaczenie okre¶lenia "cyrograf"? Służę uprzejmie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cyrograf
pierwszy akapit. Ludyczne rozumienie tego zwrotu pozostawiam niepoprawnym romantykom, tkwi±cym w mylnym przekonaniu, że zawieranie terminowych umów cywilno-prawnych to czyste ZUO, ograniczaj±ce ich rzekom± wolno¶ć. Tym samym, którzy bez żenady podpisuj± 2-letnie umowy np. na TV kablow± i obłudnie pomstuj± przeciw umowom "¶mieciowym".

Inna relacja ł±czy usługodawcę (TV kablow± chociażby) z usługobiorc±
(klientem, telewidzem) a inna relacja ł±czy pracownika z pracodawc±.
Zwłaszcza tam jest (czy raczej -- powinno być) to widoczne, gdzie
władze (reprezentanci wybrani w wolnych wyborach, jak ma to miejsce
obecnie w RP) odwołuj± się do nauki chrze¶cijańskiej, gdzie praca
jest stworzona dla człowieka, a nie człowiek jest stworzony dla pracy.

Gdy ja zatrudniałem innych, wiedziałem o tym, że mam dosłownie
troszczyć się o tych, którzy sami nie daj± sobie rady, czyli
o moich pracowników. [ale mnie metropolita Ozorowski kazał
zgnoić, twierdz±c, że zagrażam...]

Pracownik nie może być traktowany na równi z klientem
czy (jak tutaj) z usługodawc± także dlatego, że klientów
usługodawca ma wielu (nierzadko masę -- może i dziesi±tki
milionów, jak duży bank) za¶ pracownik ma zwykle ;) niewielu
pracodawców.

Bior±c pod uwagę pracownika i pracodawcę -- ważniejszy jest
pracownik, nie za¶ jego praca czy pracodawca. Za¶ bior±c pod
uwagę klienta i usługodawcę -- ważny jest klient i ¶wiadczona
mu usługa.

Oczywi¶cie sam wła¶ciciel (czy współwła¶ciciele) firmy też jest
(czy s±) człowiekiem (ludĽmi) i po czę¶ci trzeba go (ich) tratować
jak pracownika/ów.

Data: 2013-09-19 19:24:50
Autor: Helios
[...]

a w czym problem? brak noĹĽyczek?