Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?

Data: 2013-12-13 16:39:59
Autor: robik
Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?

Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" <szukajcie@znajdziecie.pl> napisał w wiadomości news:3v36nnv3uwgr$.dlgcomputadora.pl...
Cena nie jest relatywna, tak ja podalem by byla. Jesli za nieco wiecej
mozna kupic cos lepszego niez proponowane przezemnie to prosze o info...

Słowniczek ortograficzniutki przy okazji wgraj tam kochaniutki

Data: 2013-12-13 18:55:05
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Dnia Fri, 13 Dec 2013 16:39:59 +0100, robik napisał(a):

[...]

No ok, tylko nie czaje o co chodzi? Masz jakis telefon do 300-500zl?

Moze zauwazyles: "przeze mnie"? Spoko wiem jak się to pisze, a dla czego
akurat tak napisalem - pojecia nie mam :D

Reszta poprawnie, bez ortografow... Co prawda bez znakow diaktrycznych, ale
taki mam czytnik news, mozna na nim wymusic poprawne kodowanie, ale
potrzebuje do tego odpalic serwer proxy, dodatkowe programy itd... Moim
zdaniem za duzo czasu i RAMu zajmie calosc, problemow itd itd. Ale to na
czytniki.news dyskusja...

Moge pisać od teraz z ogonkami.
ćma to śmierdzące ścierwo - á, ą, â, ă, ä. S - ś, ş, š. D - ď, đ.

T.V.

Data: 2013-12-13 21:18:57
Autor: robik

Użytkownik "T.V.M1M2M3NMM4" <szukajcie@znajdziecie.pl> napisał w wiadomości news:1d0lozl04axf1$.dlgcomputadora.pl...
[...]

Tak się starałeś, widzisz ten słownik by jednak pomógł, byk jest w temacie i wali po oczach

Data: 2013-12-15 18:19:02
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Dnia Fri, 13 Dec 2013 21:18:57 +0100, robik napisał(a):

[...]

O kurczaki pieczone fakt :D
Mea kulpa i przepraszam ...

PS: A wracajac do tematu to co zapropnujesz?

T.V.

Data: 2013-12-29 12:09:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?

"T.V.M1M2M3NMM4" 1d0lozl04axf1$.dlg@computadora.pl

mozna kupic cos lepszego niez proponowane przezemnie to prosze o info...

Moze zauwazyles: "przeze mnie"? Spoko wiem jak si to pisze,
a dla czego akurat tak napisalem - pojecia nie mam :D

Dla kogo/czego?

Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?