Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?

Data: 2013-12-13 21:37:33
Autor: user
Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?

Lenovo A820 a najlepiej 830, mam Chinola NEO N003 i jestem zadowolony z twoim powinno być jeszcze lepiej.

Data: 2013-12-15 18:19:30
Autor: T.V.M1M2M3NMM4
Dnia Fri, 13 Dec 2013 21:37:33 +0100, user napisał(a):

UĹźytkownik "T.V.M1M2M3NMM4"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3v36nnv3uwgr$.dlg@computadora.pl...

Lenovo A820 a najlepiej 830, mam Chinola NEO N003 i jestem zadowolony z twoim powinno być jeszcze lepiej.

dzieki, poczytam, sprawdze opinie.

T.V.

Data: 2013-12-29 03:15:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?

"user" l8fr6f$lqe$1@node2.news.atman.pl

Lenovo A820 a najlepiej 830, mam Chinola NEO N003 i jestem zadowolony z twoim powinno być jeszcze lepiej.

I to jest cena do 4 stówek?

  http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-next-czarny.bhtml?from=dr&gclid=COakr5Wm1LsCFU5a3godWTsAdQ#opis

Ten jest tańszy od wskazanych, ale nadal wykracza poza 4 stówki -- 689 pln.

-=-

Nie mówię, że akurat w tym sklepie, ale model może ten.
Gdziekolwiek spojrzę -- tam reklamy smartfonów albo smartfony. ;)

Android zdaje się atakować z każdej strony.

Wartość tych telefonów jest problematyczna -- czy dziś kogoś
zainteresuje model sprzed 3 lat? Co najwyżej jako odbiornik
GPS (słaby bo w metrach dający w terenie zabudowanym
niedokładność dwucyfrową; dziś są dostępne takie, które
schodzą z poziomym błędem do 3 metrów) czy HotSpot
rutujący 3G<-- >WiFi.

Jakieś 3 lata temu 320 pikseli na 480 pikseli miało sens obok
plastykowych szkieł podatnych na zarysowania a CPU miał jeden
rdzeń taktowany zegarkiem rzędu 500 MHz i obrabiał RAMkę rzędu
300 MB oraz dysk rzędu 150 MB...

Dziś ludzie kręcą nosem na 2 rdzenie i mniej niż 1 GB RAMki...

Za 3 lata zapewne liczba rdzeni tanich smartfonów zapisze się
dopiero 2 cyframi; dysk liczony będzie 3 cyframi gigabajtów;
RAMka sięgnie wartości 8 GB... Do tego IMO 5 cali będzie
oznaczało skromną wielkość ekranu a rozdzielczość 4K stanie
się standardem wyświetlaczy... Jakieś cwane kamerki
o rozdzielczości dwucyfrowej z HaDRowaniem i innymi
bajerami...

-=-

Mocną strona PeCeta była ,,modułowość'' -- płyta główna, do której
montowano karty rozszerzeń, CPU, RAMki, dyski... Smartfony mają
jedynie sloty na SIMki i mikroSD -- a bywają tablety bez któregoś
z tych slotów lub w ogóle bez slotów karcianych.

Laptop wzorowany na PC z odbiornikiem GPS to niebywały rarytas!
Nawet do niezwykłej rzadkości zaliczać możemy laptopy PC z modułem 3G...

Tymczasem operatorzy dosłownie szaleją z zalewaniem stacjami typu HSPA+ czy LTE...

 -- Niech pan nie żartuje z tą ceną!
 -- To bardzo dobry smartfon!
 -- Ale za 5 stów?!
 -- Dobrze spasowane elementy, wysoka jakość
    wykonania, wyśrubowane parametry...
 -- Przecież to tylko na pół roku...

Przed kilku laty chciałem podłączać odbiornik GPS do laptopa,
aby cieszyć się mapą czy nawigacją na dużym ekranie. Dziś mnie
męczy łączenie smartfonu z laptopem... Niby wszystko chodzi
bezproblemowo, niby wszystko odbywa się automagicznie, ale
IMO lepszy jest tablet niż komplet {laptop z Automapą} + {smartfon}...
Automapa (może i świetna) jest toporna w zestawieniu z aplikacjami smartfonowymi...

Na dodatek przestawiła mi strefę czasową. ;)

Data: 2013-12-29 03:24:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?

"Eneuel Leszek Ciszewski" l9o0mj$enl$1@node1.news.atman.pl

[...]

  http://enter24.pl/smartphone-myphone-duosmart-ekran-ips-gorilla-glass-dual-core-wysylka-od-18zl-duplikat-1.html

Tu za 649 pln -- taniej niż nieszczęsny Monster na przełomie sierpnia i lipca.
Pod każdym względem góruje nad Monsterem, jeśli nie liczyć pojemności akumulatora.

Kamerka ma nawet HDR.

Za jakiś czas smartfony będą traktowane jak towar psujący się łatwo -- z powodu upływu czasu...
Producenci zaczną rozmyślać nad słabszymi szkłami -- aby utylizacja nie sprawiała trudności...

Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?