Jaki soft do słuchania radia internetowego?

Data: 2017-05-31 13:05:43
Autor: z
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
Próbowałem kilku aplikacji ale każda ma jakiś denerwujący mnie feler.
A to lagi przy przełączeniu stacji. A to bezczelne próbowanie wznawiania odtwarzania gdy tego nie chcę. Kłopoty z BT to raczej systemowe ale może też. Interfejsy idą po aktualizacjach w jakimś debilnym kierunku.
Jak żyć? :-)

Data: 2017-05-31 12:26:04
Autor: orzelg
W dniu środa, 31 maja 2017 13:05:48 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Ja używam AIMP
Playlista podobna jak w starym Winampie
Podłączone po BT w aucie i juz reklamy z radia nie denerwują

Data: 2017-06-04 08:52:21
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
orzelg@gmail.com naskrobał(a):

Ja używam AIMP

A skąd lista stacji?
--
....::: WISKOLER :::...
  No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał

Data: 2017-06-07 03:47:19
Autor: orzelg
W dniu niedziela, 4 czerwca 2017 08:52:22 UTC+2 użytkownik ...:::WISKOLER:::... napisał:
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
or....com naskrobał(a):

> [...]

Müller. Stirlitz poznał rękawiczki. Poznałby je natychmiast spośród
tysięcy innych. Były zrobione ze skóry zdartej z pastora Schlaga.

Ja używam 1.fm
Wchodzisz na stronkę włączasz pokaż źródło i szukasz linku
np. 1.fm Classic Rock:
http://strm112.1.fm/crock_mobile_mp3
Reklam żadnych, tylko kilkusekundowe "firmowe dżingle" co parę utworów

Ewentualnie Eska Rock
http://waw01.ic2.scdn.smcloud.net/t013-1.mp3

albo Eska Rock Polska
http://waw01.ic2.scdn.smcloud.net/t008-1.mp3

Data: 2017-06-07 14:35:19
Autor: Animka
W dniu 2017-06-07 o 12:47, orzelg@gmail.com pisze:
[...]

Weszłam sobie na tę stronę i dodałam do listy w WMP. Odtwarzam w odtwarzaczu, nie na stronie. Mam dużo stacji dodanych do listy w WMP.

--
animka

Data: 2017-05-31 12:45:45
Autor: Dominik Ałaszewski
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
Dnia 31.05.2017 z <z@z.pl> napisał/a:

Jak żyć? :-)

Może spróbuj żyć z VLC...

Data: 2017-05-31 16:18:30
Autor: Marek
On Wed, 31 May 2017 13:05:43 +0200, z <z@z.pl> wrote:
Próbowałem kilku aplikacji ale każda ma jakiś denerwujący mnie
feler.

Stary winamp? Trzeba wybierać starsze wersje aplikacji a nie nowe.

--
Marek

Data: 2017-05-31 17:47:23
Autor: z
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
W dniu 2017-05-31 o 16:18, Marek pisze:

Ech... Gdyby tak połączyć zalety Tunein i Audials :-)

Data: 2017-06-01 17:43:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jaki soft do słuchania radia internetowego?

"z" 592ea38a$0$658$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ja znam taki, który odtwarza więcej niż jedno źródło naraz -- wielka
oszczędność czasu, ;) niestety osiągnięta zwiększeniem trudności
w procesach poznawczych.

Co do uruchamiania się -- kiedyś uruchomił się w tle,
zżerając (w tle) cały zapas SIMkowy...

-=-

BTW...

25 GB (wiadomego?) dziewictwa mam już za sobą.
Niemal wszystko idzie do notebooka.
Telefon chyba by zmieścił się bez trudu w 300 MB #F..

Być może wkrótce będę mógł powrócić do ,,stacjonarnego'' netu.
Na razie pracowici_inaczej robotnicy nie zniszczyli ,,rusztowania''
(rury ,,od kibla'' na dwóch śrubach) hybrydy...

Zamierzam tym razem wrzucić zwykły, biały, najtańszy przewód RJ45/UTP...

Teraz może nawt 26 GB...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-02 09:15:05
Autor: z
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
W dniu 2017-06-02 o 01:05, Jingiel pisze:

Radio Polska

Dzięki ale strasznie nachalne reklamy i brak ważnych dla mnie stacji

Data: 2017-06-09 18:27:04
Autor: Hubert Meyer
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
Może servestream?

Jaki soft do słuchania radia internetowego?