Jaki soft do słuchania radia internetowego?

Data: 2017-05-31 12:26:04
Autor: orzelg
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
W dniu środa, 31 maja 2017 13:05:48 UTC+2 użytkownik z napisał:
Próbowałem kilku aplikacji ale każda ma jakiś denerwujący mnie feler.
A to lagi przy przełączeniu stacji. A to bezczelne próbowanie wznawiania odtwarzania gdy tego nie chcę. Kłopoty z BT to raczej systemowe ale może też. Interfejsy idą po aktualizacjach w jakimś debilnym kierunku.
Jak żyć? :-)

Ja używam AIMP
Playlista podobna jak w starym Winampie
Podłączone po BT w aucie i juz reklamy z radia nie denerwują

Data: 2017-06-04 08:52:21
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
orzelg@gmail.com naskrobał(a):

Ja używam AIMP

A skąd lista stacji?
--
....::: WISKOLER :::...
  No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał

Data: 2017-06-07 03:47:19
Autor: orzelg
W dniu niedziela, 4 czerwca 2017 08:52:22 UTC+2 użytkownik ...:::WISKOLER:::... napisał:
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
or....com naskrobał(a):

> [...]

Müller. Stirlitz poznał rękawiczki. Poznałby je natychmiast spośród
tysięcy innych. Były zrobione ze skóry zdartej z pastora Schlaga.

Ja używam 1.fm
Wchodzisz na stronkę włączasz pokaż źródło i szukasz linku
np. 1.fm Classic Rock:
http://strm112.1.fm/crock_mobile_mp3
Reklam żadnych, tylko kilkusekundowe "firmowe dżingle" co parę utworów

Ewentualnie Eska Rock
http://waw01.ic2.scdn.smcloud.net/t013-1.mp3

albo Eska Rock Polska
http://waw01.ic2.scdn.smcloud.net/t008-1.mp3

Data: 2017-06-07 14:35:19
Autor: Animka
W dniu 2017-06-07 o 12:47, orzelg@gmail.com pisze:
[...]

Weszłam sobie na tę stronę i dodałam do listy w WMP. Odtwarzam w odtwarzaczu, nie na stronie. Mam dużo stacji dodanych do listy w WMP.

--
animka

Jaki soft do słuchania radia internetowego?