Jaki soft do słuchania radia internetowego?

Data: 2017-06-02 01:05:45
Autor: Jingiel
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
W dniu 31.05.2017 o 13:05, z pisze:
Próbowałem kilku aplikacji ale każda ma jakiś denerwujący mnie feler.
A to lagi przy przełączeniu stacji. A to bezczelne próbowanie wznawiania
odtwarzania gdy tego nie chcę. Kłopoty z BT to raczej systemowe ale może
też. Interfejsy idą po aktualizacjach w jakimś debilnym kierunku.
Jak żyć? :-)

Radio Polska

Data: 2017-06-02 09:15:05
Autor: z
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
W dniu 2017-06-02 o 01:05, Jingiel pisze:

Radio Polska

Dzięki ale strasznie nachalne reklamy i brak ważnych dla mnie stacji

Data: 2017-06-09 18:27:04
Autor: Hubert Meyer
Jaki soft do słuchania radia internetowego?
Może servestream?

Jaki soft do słuchania radia internetowego?