Jaki sposób na prusaki ...:(

Data: 2013-03-09 12:33:54
Autor: newsman
Jaki sposób na prusaki ...:(

Użytkownik "MaÅ‚amissss"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:kgke9b$d95$1@news.task.gda.pl...

Pomocy bo już nie wiem jak sobie z nimi poradzić.
Znacie jakiś sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

_______________________

Jak uczy historia, Prusaki zawsze dostawały od Ruskich.
Tyle, ze to leczenie dżumy cholerą...

Data: 2013-07-12 02:02:11
Autor: szymon87pal
Jaki sposób na prusaki ...:(
W dniu sobota, 9 marca 2013 12:33:54 UTC+1 u¿ytkownik newsman napisa³:
U¿ytkownik "Ma³amissss"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kgke9b$d95$1@news.task.gda.pl...

Pomocy bo ju¿ nie wiem jak sobie z nimi poradziæ.

Znacie jaki¶ sposob zeby pozbyc sie prusaków z mieszkania ??

_______________________

Jak uczy historia, Prusaki zawsze dostawa³y od Ruskich.

Tyle, ze to leczenie d¿umy choler±...

Mnie ju¿ z dwóch mieszkañ udalo sie  pozbyc karaluchów (prusaków) za pomoca tego srodka www.konieckaralucha.cba.pl. Naprawde polecam

Data: 2013-07-12 08:57:17
Autor: masti
Jaki sposób na prusaki ...:(
Dnia pięknego Fri, 12 Jul 2013 02:02:11 -0700 osobnik zwany szymon87pal
napisał:

Mnie już z dwóch mieszkaÅ„ udalo sie  pozbyc karaluchów

a macie jakiś sposób na wytrucie spamerów?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Jaki sposób na prusaki ...:(