Jaki spos贸b na wandala

Data: 2012-01-05 15:36:11
Autor: MK
Jaki spos贸b na wandala
Witam

Znajomy ma problem co pewien czas kto艣 mu zrobi jaki艣 psikus przy aucie - wyprostuje wycieraczki, powygina lusterka - nic tragicznego ale zawsze jaki艣 dyskomfort 偶e kto艣 przy aucie grzeba艂.
Macie jakie艣 pomys艂y na przy艂apanie wandala ?? Kamera ?? Alarm jaki艣 ??
Kompletnie brak mi pomys艂u.
Dodam 偶e auto stoi w o艣wietlonym miejscu a sprawa dzieje si臋 w nocy.
Sugerowa艂em ju偶 zmian臋 postoju jednak ciekawy jestem Waszych sugestii.

Data: 2012-01-05 15:42:03
Autor: Chris
Jaki spos贸b na wandala
MK nabazgra艂(a):

[...]

Parkowa膰 zgodnie z przepisami ?? bez powodu nikt raczej nic takiego nie robi ?? mo偶e parkuje w miejscie gdzie 艂a偶膮 piesi ?

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2012-01-05 15:42:23
Autor: Lewis
Jaki spos贸b na wandala
W dniu 2012-01-05 15:36, MK pisze:
[...]

Jak w okolicy s膮 bloki trzeba dobrze zagada膰 z jak膮艣 starsz膮 pani膮, kt贸ra nie mog膮c spa膰 prowadzi monitoring osiedla. Przynie艣膰 jej zakupy, naprawi膰 radio w kt贸rym s艂ucha swojej ulubionej stacji. Skuteczno艣膰 niesamowita ;)

--
Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-01-05 15:52:15
Autor: Robert_J
Jaki spos贸b na wandala
Macie jakie艣 pomys艂y na przy艂apanie wandala ?? Kamera ?? Alarm jaki艣 ??

M贸j s膮siad mia艂 dok艂adnie taki problem. Pod firm膮 co par臋 dni kto艣 mu albo zarysowa艂 drzwi, albo zgi膮艂 lusterko, albo kopn膮艂 itd. Wkurzy艂 si臋, kupi艂 dwie ma艂e kamery bezprzewodowe i jedn膮 zamontowa艂 w aucie, drug膮 na znaku tu偶 za autem. Wszystko zapisywa艂o si臋 na kompie w biurze. Po kilku dniach obserwacji i ustaleniu kto to jest przyjechali policjanci po cywilnemu i si臋 przyczaili kilkana艣cie metr贸w za jego autem(sprawca regularnie przechodzi艂 tamt臋dy na spacer z psem). Facio ma艂o si臋 nie zesra艂 jak po jebni臋ciu kolesiowi w drzwi z kopa po kilku sekudach gliniarze skuli go w kajdanki :-). 呕eby by艂o 艣miesznie to by艂 jaki艣 marynarz na urlopie, nie 偶aden g贸wniarz. Sko艅czy艂o si臋 na pokryciu przez niego lakierowania auta, naprawy lusterek i paru jakich艣 drobnych rzeczy.

Data: 2012-01-05 16:05:27
Autor: Liwiusz
Jaki spos贸b na wandala
W dniu 2012-01-05 15:52, Robert_J pisze:
M贸j s膮siad mia艂 dok艂adnie taki problem.

Ja kiedy艣 mia艂em takiego s膮siada.

By艂o o tyle gorzej, 偶e schizofrenik i psoci艂 bez powodu (nie chodzi艂o o parkowanie zgodnie z przepisami, zreszt膮 problemy nie ogranicza艂y si臋 tylko do samochod贸w). "Psikusy" robi艂, listy ze skrzynek wyjmowa艂, wycieraczki krad艂, lusterka zagina艂  itp.

Nawet zg艂asza膰 nie warto, bo to "wariat". Cho膰 raz zg艂osi艂em, ale umorzyli "z braku dowod贸w".

Na takich chyba tylko porz膮dny wpierdol dzia艂a.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-05 16:11:45
Autor: Lewis
Jaki spos贸b na wandala
W dniu 2012-01-05 16:05, Liwiusz pisze:

Na takich chyba tylko porz膮dny wpierdol dzia艂a.

Je偶eli to wariat to istnieje du偶e prawdopodobie艅stwo i偶 mu si臋 ten wpierdol spodoba i b臋dzie przychodzi艂 po kolejne porcje :)

--
Cz臋艣ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-01-05 17:39:43
Autor: WW
Jaki spos骲 na wandala
W dniu 2012-01-05 16:11, Lewis pisze:
W dniu 2012-01-05 16:05, Liwiusz pisze:

Na takich chyba tylko porz眃ny wpierdol dzia砤.

Je縠li to wariat to istnieje du縠 prawdopodobie駍two i mu si ten
wpierdol spodoba i b阣zie przychodzi po kolejne porcje :)

"Porz眃ny" oznacza, 縠 ju tak 砤two nie "przyjdzie".

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2012-01-05 19:48:36
Autor: Sylwester 艁azar
Jaki spos贸b na wandala
go w kajdanki :-). 呕eby by艂o 艣miesznie to by艂 jaki艣 marynarz
na urlopie, nie 偶aden g贸wniarz. Sko艅czy艂o si臋 na pokryciu
przez niego lakierowania auta, naprawy lusterek i paru
jakich艣 drobnych rzeczy.
I naprawieniu drzwi po bohaterze, kt贸ry by艂 wezwany od rozwiazania
rozwi膮zanej sprawy.
Ca艂a historia troch臋 mnie dziwi.
Po co  samemu anga偶owa膰 ca艂y cyrk z kamerami, znale藕膰 winowajc臋 i ... p贸j艣膰
na xxlicj臋?
To jaki艣 absurd.
Od tego jest urz臋dnik - policjant, aby si臋 tym zaj膮艂, gdy偶 jest op艂acany z
naszych podatk贸w.
W powy偶szym opowiadaniu powinno si臋 raczej p贸j艣膰 do biura podawczego s膮du.
A tak, to jest 艣miesznie.
Go艣膰 w pracy zajmuje si臋 zabawkami zaniast zarabia膰 i p艂aci膰 podatki, a
policjant wali z kopyta w drzwi (niby po co? robi dodatkowe koszty?)
 i kasuj臋 premi臋 za rozwik艂anie zagadki. A potem VAT na 24%.
Czasem wyobra偶amy sobie r贸偶ne formy zemsty.
Naj艣mieszniej, jak chcemy, aby w naszych marzeniach kto艣 inny kopn膮艂 go艣cia
(drzwi),
nawet jak zap艂ac膮 za to wszyscy inni :-)
Problem jest wydaje si臋 inny. Jak powstrzyma膰 si臋 od zemsty i rozwi膮za膰
problem ekonomicznie.
S.

Data: 2012-01-05 19:41:01
Autor: LEPEK
Jaki spos贸b na wandala
W dniu 2012-01-05 19:48, Sylwester 艁azar pisze:

policjant wali z kopyta w drzwi (niby po co? robi dodatkowe koszty?)
  i kasuj臋 premi臋 za rozwik艂anie zagadki.

Ja zrozumia艂em, 偶e to ten sam marynarz (kt贸ry przedtem systematycznie niszczy艂 samoch贸d) waln膮艂 w drzwi, po czym zosta艂 skuty kajdankami przez policjanta - i to wydaje mi si臋 bardziej logiczne :)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-01-05 12:29:37
Autor: Piotr Sieniawski
Jaki spos骲 na wandala
On Jan 5, 7:41爌m, LEPEK <gdz...@wsi.pl> wrote:
W dniu 2012-01-05 19:48, Sylwester zar pisze:

> policjant wali z kopyta w drzwi (niby po co? robi dodatkowe koszty?)
> i kasuj premi za rozwik砤nie zagadki.

Ja zrozumia砮m, 縠 to ten sam marynarz (kt髍y przedtem systematycznie
niszczy samoch骴) waln背 w drzwi, po czym zosta skuty kajdankami przez
policjanta - i to wydaje mi si bardziej logiczne :)

Napisane by硂, 縠 policjanci po "jebni阠u z kopa w drzwi" po kilku
sekundach zakuli go禼ia w kajdanki.

Data: 2012-01-05 21:44:42
Autor: __Maciek
Jaki spos骲 na wandala
Thu, 5 Jan 2012 12:29:37 -0800 (PST) Piotr Sieniawski
<piotr.sieniawski@gmail.com> napisa:

Napisane by硂, 縠 policjanci po "jebni阠u z kopa w drzwi" po kilku
sekundach zakuli go禼ia w kajdanki.

Co oznacza 縠 to marynarz jebn背 z kopa w drzwi, a policjancji go
(marynarza, nie kopa) zakuli w kajdanki. Robert co prawda nienajlepiej
to zdanie zbudowa (co w pobli縰 "id眂 do szko硑 zacz背 pada
deszcz"), ale wiadomo o co chodzi. A je縠li do dyspozycji jest
interpretacja prosta, logiczna jw. oraz dziwna - policjant kopi眂y w
drzwi (po co k.?), wiadomo 縠 nale縴 przyj辨 t pierwsz.
Mo縠 Sylwestrowi si imieniny nieco przed硊縴硑 ;-)

Data: 2012-01-05 12:53:48
Autor: Piotr Sieniawski
Jaki spos骲 na wandala
<piotr.sieniaw...@gmail.com> napisa :

>Napisane by o, e policjanci po "jebni cu z kopa w drzwi" po kilku
>sekundach zakuli go cia w kajdanki.

Co oznacza e to marynarz jebn z kopa w drzwi, a policjancji go
(marynarza, nie kopa) zakuli w kajdanki. Robert co prawda nienajlepiej
to zdanie zbudowa (co w pobli u "id c do szko y zacz pada
deszcz"), ale wiadomo o co chodzi. A je eli do dyspozycji jest
interpretacja prosta, logiczna jw. oraz dziwna - policjant kopi cy w
drzwi (po co k.?), wiadomo e nale y przyj t pierwsz .
Mo e Sylwestrowi si imieniny nieco przed u y y ;-)

Ja si domy秎i砮m co on mia na my秎i, ale napisa co napisa :)
EOT :)

Data: 2012-01-05 21:35:30
Autor: __Maciek
Jaki spos骲 na wandala
Thu, 5 Jan 2012 19:48:36 +0100 Sylwester zar <info@alpro.pl>
napisa:

Go舵 w pracy zajmuje si zabawkami zaniast zarabia i p砤ci podatki, a
policjant wali z kopyta w drzwi (niby po co? robi dodatkowe koszty?)

Sorry, 縠 si tak z otch砤ni lurkingu wychyl, ale gdzie Ty widzisz w
cytowanym po禼ie 縠 policjant kopie w drzwi?

i kasuj premi za rozwik砤nie zagadki. A potem VAT na 24%.
Czasem wyobra縜my sobie r罂ne formy zemsty.
Naj秏ieszniej, jak chcemy, aby w naszych marzeniach kto inny kopn背 go禼ia
nawet jak zap砤c za to wszyscy inni :-)

Aleossochozi???

Data: 2012-01-06 02:33:04
Autor: Kris_Poland
Jaki spos贸b na wandala

U偶ytkownik "Robert_J" <dzidekszcz1968@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:je4df2$d87$1inews.gazeta.pl...
[...]

na nagraniu nie bylo widac kto czy problem byl z adresem sprawcy?

Jaki spos贸b na wandala