Jaki sposób na wandala

Data: 2012-01-05 15:42:03
Autor: Chris
Jaki sposób na wandala
MK nabazgrał(a):

Witam
Znajomy ma problem co pewien czas ktoś mu zrobi jakiś psikus przy aucie - wyprostuje wycieraczki, powygina lusterka - nic tragicznego ale zawsze jakiś dyskomfort że ktoś przy aucie grzebał.
Macie jakieś pomysły na przyłapanie wandala ?? Kamera ?? Alarm jakiś ??
Kompletnie brak mi pomysłu.
Dodam że auto stoi w oświetlonym miejscu a sprawa dzieje się w nocy.
Sugerowałem już zmianę postoju jednak ciekawy jestem Waszych sugestii.

Parkować zgodnie z przepisami ?? bez powodu nikt raczej nic takiego nie robi ?? może parkuje w miejscie gdzie łażą piesi ?

Jaki sposób na wandala