Jaki sprawdzony niefirmowy PAD PS3 dla firmware 3.50 ???

Data: 2010-10-27 18:12:16
Autor: konieczko
Jaki sprawdzony niefirmowy PAD PS3 dla firmware 3.50 ???
Jak wiadomo SONY zrobilo prezent i nic podpisanego SONY nie dziala po USB z konsola.   mam firmware 3.42 i chialem przejsc na 3.50 ale boje sie ze zostane  zreka wnocniku bo ani mysz ani klawiatura nie zabuja zkonsola. Dlatego jesli ktosuzywa 3.50 i sprawdzonych urzadzen poprosze o info.

Data: 2010-10-27 21:30:44
Autor: Katanka
konieczko wrote:
[...]

Mam kilka urzadzeń bez loga sony i na najnowszym FW mi wszystkie działają.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-10-27 21:43:11
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-27 21:30, Katanka pisze:
konieczko wrote:
[...]

Dragonplus3 sa takowe na alledrogo po 20zeta i widizalem dzisisj w markecie podobne manty .
Mozesz podac logo tych swoich padow ? A klawiatura jakas ?

Data: 2010-10-27 21:48:44
Autor: Katanka
konieczko wrote:

[...]

Klawiaturę mam Logitecha EX90 i myszkę też z tego kompletu. Wsio działa z donglem na USB (radiowo). Zaraz sprawdzę też myszkę i klawierę na kablu od pc (mam jakieś noname).

Data: 2010-10-27 21:56:38
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-27 21:48, Katanka pisze:
konieczko wrote:

[...]

kablu od pc (mam jakieÅ› noname).

git dzieki a jakies pady bezfirmowe?

Data: 2010-10-28 11:45:01
Autor: Micha³ Gancarski
On Wed, 27 Oct 2010 18:12:16 +0200, konieczko wrote:

[...]

Nie u¿ywaj bo wybuchnie.

--
Micha³ Gancarski

Sieeeaaaaaaaaaaa!

Data: 2010-11-02 13:41:01
Autor: KuFeL
W dniu 2010-10-27 18:12, konieczko pisze:
[...]

jeśli szukasz czegoś na USB to polecam pad z PS2 plus adapter. PS3 dostałem w zestawie z jednym padem. W efekcie, kiedy czasem jest opcja na grę we dwoje z perspektywy jednej kanapy, to podłączam pad od PS2 przez adapter po USB i wszystko gra.

Wczoraj też podłączałem jakąś totalnie no name klawiaturę po usb i też działała.

Mam oczywiście najnowszy soft.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-11-02 14:20:01
Autor: konieczko
W dniu 2010-11-02 13:41, KuFeL pisze:
[...]

Sprawdzilem i to wielka bujda facet w sklepie naopowiadal bajek z kosmosu frajer zajebany.

Jaki sprawdzony niefirmowy PAD PS3 dla firmware 3.50 ???