Jaki sprzęt.

Data: 2018-08-01 12:45:04
Autor: Pszemol
Jaki sprzęt.
"Bolko" <suryga@gmail.com> wrote in message news:98120b16-f6b3-41ac-8e5d-9912b070f686googlegroups.com...
Wreszcie się zmobilizowałem i zacząłem czyścić auto z rdzy.
Szlifierka kątowa kupiona w Casto za 100+ zł mi padła.
Kolejna...
Wiertarka też już ledwo zipie.

Potrzebuje kupić sprzęt.
Tylko tak żeby popracowały ze 100 godzin.

A to auto jest warte więcej niż te kilka stówek jakie wydasz na sprzęt do czyszczenia rdzy? ;-)

Data: 2018-08-01 11:33:05
Autor: Bolko
Jaki sprzęt.
myślę że jak bym się postarał to sprzęt byłby wart więcej
tylko że pod względem mechanicznym auto jest w super stanie
i gdyby nie nadkola i progi to na dzisiaj nie ma do czego się przyczepić

Data: 2018-08-01 21:05:35
Autor: Tom N
Jaki sprzęt.
Bolko w <news:f18c56cd-3d4d-4a30-9460-713e45e5ca5dgooglegroups.com>:

myślę że jak bym się postarał to sprzęt byłby wart więcej

No ba, walec swoje kosztuje :)

tylko że pod względem mechanicznym auto jest w super stanie

Model, rocznik, przebieg...

i gdyby nie nadkola i progi to na dzisiaj nie ma do czego się przyczepić

Przełóż mechanicznie do takiego z nadkolami i progami...

PS
W sobotę byłem ze swoim czternastoletnim na badaniu, 160kkm, cos tam
rdzewieje na drzwiach, ale nadkola i progi? Bity, czy niemiec z odzysku?

--
'Tom N'

Data: 2018-08-01 12:38:04
Autor: Bolko
Jaki sprzęt.
W dniu środa, 1 sierpnia 2018 21:05:35 UTC+2 użytkownik Tom N napisał:
> [...]

No ba, walec swoje kosztuje :)

> tylko że pod względem mechanicznym auto jest w super stanie

Seat cordoba 1999 200 kkm kupiony od koleżanki ciotki
najbardziej zajebiste w tym samochodzie jest to że za 1000 zł moge wymienić pół auta