Jaki sprzęt do studia?

Data: 2010-01-11 20:06:43
Autor: Zennon
Jaki sprzęt do studia?

Użytkownik "Deni" <denikaa@wp.pl> napisał w wiadomości news:hidjru$pm4$1news.dialog.net.pl...
Witajcie,
mam pytanie, potrzebuję zorganizować studio foto do specyficznej sesji- potrzebuję zrobić sesję czarnym, dużym psom, o średnio błyszczącej sierści.
Czy może mi ktoś doradzić czy lepsze będą lampy ze światłem stałym czy błyskowym? Lepsze parasolki (białe, czarne, srebrne, złote?) czy soft boxy? Ile punktów świetlnych da najlepszy efekt?
Będę wdzięczna za każda wskazówkę :-)

Psy się fotografuje trudniej, niż gołe baby. Bedzie ciężko ;)

Zennon

Data: 2010-01-12 16:17:03
Autor: Dariusz K. Ładziak
Jaki sprzęt do studia?
Użytkownik Zennon napisał:
[...]

Komu trudniej temu trudniej - kwestia zdolności komunikacyjnych. Jak się umie dogadać z psem to wcale nie jest tak trudno - i chyba od tego (a nie od doboru sprzętu) bym zaczął.

A co do rodzaju światła - jeśli pies nie jest psem myśliwskim odpowiednio ostrzelanym to nie idzie się z nim na nocny spacer w Sylwestra. Takoż jeśli pies nie jest zawodowym modelem to lepiej nie oświetlać go światłem błyskowym - może go to ciut denerwować. Zawodowy model (nawet w psiej osobie) będzie z fleszami oswojony i w panikę nie wpadnie.

--
Darek

Data: 2010-01-12 18:19:06
Autor: Zennon

[...]