Jaki średni?

Data: 2010-01-21 08:21:29
Autor: Jakub Jewuła
Jaki średni?
przymierzam się do wyboru aparatu średnio formatowego i mam pewien
problem  ;). Nie zależy mi na idealnej jakości optycznej, bo nie będę
tym robić  cukierkowych zdjęć reklamowych, ot własne autorskie
fotografie. Warunki  muszą być takie:
- co najmniej 6x6 (6x4,5 odpada), najlepiej wymienne kasety żebym mógł stosować rózne rodzaje klatek, ale nie jest to warunek konieczny
- aparat mui byc niezawodny, odpada pentacon, który zaleznie od humoru nalozy klatki lub nie
- obiektywy muszą być wymienne
No i wyszło mi, że pasuje Mamiya RB67 tylko muszę w niej płacić za
jakość, z  której nie korzystam ;) i to mnie boli. Widzicie jakąś
alternatywę?

Bronica S2A moze byc?
Za kilka dni bede sprzedawal - nie mam czasu i specjalnej ochoty na ciemnie...

Data: 2010-01-21 09:08:58
Autor: Marian Paździoch
Jaki średni?
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:hj8vuo$s46$1nemesis.news.neostrada.pl...
Bronica S2A moze byc?
Za kilka dni bede sprzedawal - nie mam czasu i specjalnej ochoty na ciemnie...

Być może tak, ale zanim na coś się zdecyduję to minie trochę czasu. Chcę kupić średni, który mi wystarczy do końca życia :P. Muszę się dowiedzieć pierw wszystkiego o tym modelu, przemyśleć.

Pzdr.
Maniek

Jaki średni?