Jaki średni?

Data: 2010-01-22 12:23:33
Autor: Marian Paździoch
Jaki średni?
Dzięki wszystkim za pomoc :). Muszę to przemyśleć. Na razie doszedłem do wniosku, że najlepsze są najprostsze rozwiązania i albo zostanę przy moim Pentaconie tylko go przerobię wg. wskazówek, albo kupię sobie starta 66 i oleję wszystkie fajerwerki ;).

Pzdr.
Maniek

Data: 2010-01-22 12:45:46
Autor: bans
Jaki średni?
W dniu 2010-01-22 12:23, Marian Paździoch pisze:

albo kupię sobie starta 66 i
oleję wszystkie fajerwerki ;).

A dlaczego Starta?
A takie coś (nie moja aukcja):

http://www.allegro.pl/item892731329_yashica_mat_124_g_zapraszam.html

Jedyna dla mnie wada to niewymienna optyka, choć zbliżenia to sobie sam pod powiększalnikiem robię :)

--
bans

Data: 2010-01-22 13:22:11
Autor: Tomasz Holdowanski
Jaki œredni?
Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 22 Jan 2010 12:45:46 +0100
is the real date, bans <goc@o2.pl> has written something quite wise.
But (s)he wasn`t the one.

A dlaczego Starta?
A takie coś (nie moja aukcja):

http://www.allegro.pl/item892731329_yashica_mat_124_g_zapraszam.html

Jedyna dla mnie wada to niewymienna optyka

Są dedykowane nakładki wide i tele. Tylko weź je człowieku dostań...
Inna sprawa, że i bez nakładek przyzwoita lustrzanka dwuobiektywowa to
fajny punkt startu do zabawy ze średnim formatem. Jeśli nie
Rolleiflex/Rolleicord czy Yashica, to któryś późniejszy Flexaret, a
jak nie chcesz wydawać pieniędzy, to nawet Lubitel - nie jest aż tak
zły, jak niektórzy go malują.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

                 Na poczatku Bog stworzyl
              niebo, ziemie i palnik IFK-120.

Data: 2010-01-22 13:19:11
Autor: bans
Jaki �redni?
W dniu 2010-01-22 13:22, Tomasz Holdowanski pisze:

Są dedykowane nakładki wide i tele.

Fatalna jakość.

--
bans

Data: 2010-01-22 13:49:58
Autor: Jakub Jewuła
Jaki ?redni?
[...]

Nie ma problemu - mam do sprzedania komplet :)

Data: 2010-01-22 14:05:48
Autor: Marian Paździoch
Jaki ?redni?
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:hjc7fj$40a$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie ma problemu - mam do sprzedania komplet :)

Z ciekawości (na razie nie jestem zdecydowany) - jaki koszt?

Pzdr.
Maniek

Data: 2010-01-22 14:26:27
Autor: Jakub Jewuła
Jaki ?redni?
Użytkownik "Marian Paździoch" <niema@niema.pl> napisał w wiadomości news:hjc7rd$brb$1news.dialog.net.pl...
[...]

A bo ja wiem? Ze 123zl za obydwie?

Data: 2010-01-22 15:10:19
Autor: Marian Paździoch
Jaki ?redni?
A bo ja wiem? Ze 123zl za obydwie?

Aaa myślałem, że komplet oznacza też puszkę :). Jeśli zdecyduję się na Yashicę to będę mieć na uwadze Twoje soczewki.

Pzdr.
Maniek

Data: 2010-01-22 18:10:16
Autor: PeKlesyk
Jaki ?redni?
Nie ma problemu - mam do sprzedania komplet :)
Z ciekawości (na razie nie jestem zdecydowany) - jaki koszt?
Pzdr.
Maniek

A bo ja wiem? Ze 123zl za obydwie?

rezerwuję :D

i zdjęcia, zdjęcia proszę!

futerały są ?

dekle są ?

PMK

Data: 2010-01-23 10:52:33
Autor: Jakub Jewuła
Jaki ?redni?
[...]

Moment, kawe dopije ;)

Data: 2010-01-23 17:22:48
Autor: Jakub Jewuła
Jaki ?redni?
[...]

Futeraly sa, dekle na glownych sa oba na pomocniczych po jednym
(tak chyba byly sprzedawane).

Stan b.dobry, na wide plamka sr. okolo 0.5mm na przedniej soczewce.
W tele pomocniczy obiektyw ma ryske na tylnej soczewce - bez wplywu
na jakosc zdjec ;)

130zl a tym przesylka.
W razie zainteresowania skrobnij maila...

Jak chcesz zobaczyc zdjecia do dyche wiecej ;)

Data: 2010-01-28 10:32:00
Autor: PeKlesyk
Jaki ?redni?
[...]

dojechało cało, zdrowo i w komplecie

jak rozmarznie to obejrzę :)

PMK

Data: 2010-01-22 13:49:50
Autor: Marian Paździoch
Jaki średni?

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjc35a$egl$1inews.gazeta.pl...
A dlaczego Starta?

A tak o, bo tani ;). Chociaż nie wykluczam, że jak wybiorę się do Pragi i pozwiedzam jakieś komisy to nie przyjadę z czymś innym.

Pzdr.
Maniek

Data: 2010-01-22 13:24:52
Autor: Maciek
Jaki średni?
Dnia Fri, 22 Jan 2010 12:23:33 +0100, Marian Paździoch napisał(a):

[...]

Od Hasselblada do Starta - niezly rozrzut :) Wez przynajmniej Flexareta,
przynajmniej zdjecia nie beda wygladaly jak robione plastikowym obiektywem.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2010-01-22 13:52:44
Autor: Marian Paździoch
Jaki średni?
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1wbr9hcr39244.1wol6fbzb1hek$.dlg40tude.net...
Od Hasselblada do Starta - niezly rozrzut :)

Zgadzam się :)

Wez przynajmniej Flexareta,
przynajmniej zdjecia nie beda wygladaly jak robione plastikowym obiektywem.

Z tego co widziałem to nie jest tak źle, jakość Starta zdecydowanie mi odpowiada. Nie szukam aparatu do rejestrowania rzeczywistości.

Pzdr.
Maniek

Data: 2010-01-22 05:03:18
Autor: jabe
Jaki średni?
http://www.araxfoto.com/price/   na wszelki wypadek :)

Data: 2010-01-22 16:52:12
Autor: Maciek
Jaki średni?
Dnia Fri, 22 Jan 2010 13:52:44 +0100, Marian Paździoch napisał(a):

Z tego co widziałem to nie jest tak źle, jakość Starta zdecydowanie mi odpowiada. Nie szukam aparatu do rejestrowania rzeczywistości.

No to faktycznie Start albo Lubitel... albo otworkowy :)