Jaki środek penetrujący?

Data: 2011-11-28 12:04:47
Autor: Kamil 'Model'
Jaki środek penetrujący?
W dniu 2011-11-26 19:53, Czesławek pisze:
Witam,
Mam w swoim aucie problem z wykręceniem świec żarowych (dwie padnięte) i
postanowiłem wspomóc się środkiem penetrującym.
Jaki waszym zdaniem jest najlepszy środek penetrujący?

Mi się jeszcze nie zdarzyło nie wykręcić świecy żarowej. Ale zawsze robiłem to na ciepłym silniku (nie gorącym). W corsie 1,5D dostęp jest łatwy, więc dobry klucz z przedłużką i z wyczuciem wykręcało się świece. Natomiast w golfie 1,9TD (dwie świece jeszcze są łatwo dostępne, ale dwie kolejne są schowane za pompą więc idzie podejść tylko kluczem płasko-oczkowym) ale też szło wykręcić świece.
Żaden środek penetrujący nie pomoże. A więc dobry klucz, trochę wyczucia i musi ruszyć, ale wcześniej rozgrzej lekko silnik (odpal go na 2-3 minuty)

Jaki środek penetrujący?